کد خبر: ۱۹۸۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس به تشریح سه راهکار اساسی برای اصلاح ساختار بودجه پرداخت.
ناطقان: اسدالله عباسی سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران در تشریح جلسه غیرعلنی صبح امروز پارلمان اظهار داشت: این جلسه غیرعلنی به منظور بررسی فرمایشات مقام معظم رهبری درباره اصلاح ساختار بودجه بود که این اصلاحات در بودجه ۹۸ و ۹۹ به صورت میان مدت، دو ساله اعمال خواهد شد.

وی ادامه داد: ضرورت دارد سازمان برنامه و بودجه، مجلس و سایر نهادهای ذیربط در زمینه بودجه نویسی در چنین جلسه ای حضور یابند و راهکارهای لازم را ارائه دهند تا بودجه سال ۹۹ بر اساس اصلاحات اساسی تنظیم و سپس تصویب شود.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس همچنین تصریح کرد: در شورای عالی هماهنگی اقتصادی کشور نشست های متعددی برای اصلاح ساختار بودجه برگزار شده و مصوباتی داشته اند که رئیس سازمان برنامه و بودجه این راهکارها و پیشنهادات را به مجلس ارائه کرد.

عباسی در ادامه بیان کرد: همچنین مرکز پژوهش های مجلس، دیوان محاسبات، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و جمعی دیگر از نمایندگان هم در این باره، گزارش های خود را ارائه کردند.

وی با اشاره به اینکه بین دولت و مجلس برای اصلاح ساختار بودجه اختلاف نظری وجود نداشت، گفت: بر این اساس اصلاحاتی که قرار است اتفاق بیفتد، در یک فرصت زمانی دو ساله قرار است بودجه سال ۹۹ به ضمیمه سال ۹۸ بر اساس این فرمت تنظیم شود.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین