کد خبر: ۱۹۸۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱
بامداد امروز بر اثر برخورد ۲ دستگاه سواری پژو آردی در کیلومتر ۹۱ جاده «طبس به یزد» ۵ نفر جان باختند و ۶ نفر مجروح و روانه بیمارستان شدند.
ناطقان: به نقل از پایگاه خبری پلیس، علیرضا رضایی اظهار داشت: ساعت 05:15 بامداد امروز با اعلام  مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع تصادف بین دو خودروی پژو آردی در کیلومتر 91 جاده «طبس به یزد» بلافاصله نیروهای امدادی و مأموران پلیس‌راه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند بر اثر برخورد شدید 2 دستگاه سواری پژو آردی رانندگان 2 خودرو و 3 سرنشین در دم فوت و 6 سرنشین نیز به‌شدت مجروح و به مراکز درمانی اعزام شدند که حال 1 نفر از آنان وخیم گزارش شده است.

رئیس پلیس‌راه خراسان‌جنوبی علت این حادثه را انحراف به چپ سواری پژو آردی که از سمت یزد به طبس در حرکت بوده اعلام کرد و گفت: رانندگان  و مسافران تابستانی هنگام خواب‌آلودگی از رانندگی جداً خودداری و به ازای هر 2 ساعت رانندگی 15 دقیقه استراحت کنند.

گفتنی است حادثه دیدگان یک خودرو اهل استان فارس و خودروی دیگر اهل استان البرز بوده‌اند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین