کد خبر: ۱۹۸۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶
فرمانده پلیس راه استان مازندران گفت: جاده هراز برای انجام پاره‌ای عملیات راهداری و تعمیرات در ساعاتی از شب‌های دوشنبه و سه‌شنبه ۲۴ و ۲۵ تیر امسال بسته خواهد شد و تردد خودروها در این مسیر ممنوع است.
ناطقان: سرهنگ علیرضا قدمی افزود: این مسیر از ساعت ۲۱ تا ۵ شب‌های دوشنبه و سه‌شنبه این هفته مسدود می‌شود و تردد خودروها از این مسیر امکانپذیر نیست.

وی با اشاره به اینکه مسدود بودن هراز تنها در بخشی از این جاده است، ادامه داد: تعمیرات راهداری در تونل وانا کیلومتر ۱۲ انجام می‌شود.

فرمانده پلیس راه مازندران اضافه کرد: در دیگر ساعات این ۲ روز تردد خودروها در این مسیر بلامانع است.

جاده هراز یا جاده ۷۷ به طول ۱۸۰ کیلومتر که ۱۰۷ کیلومتر از این مسیر در حوزه استحفاظی استان مازندران قرار دارد.

این جاده که مهمترین جاده مواصلاتی تهران به مازندران به شمار می‌رود از دره رود هراز می‌گذرد و راه اصلی به قله دماوند به شمار می‌رود و در مسیر این جاده روستاها و مناطق ییلاقی استان قرار دارد.

در این جاده ۱۵ تونل قرار دارد که طولانی‌ترین آن بیش از یک هزار و ۵۰۰ متر طول دارد.

جاده هراز یکی از راههای پرتردد استان مازندران به شمار می‌رود به طوری که در پایان هفته‌ها و تعطیلات ملی و مذهبی این جاده بدلیل ترافیک قفل می‌شود و مسافران و حتی مردم استان مجبور به تحمل رنج محبوس ماندن در ترافیک چند ساعته هستند.

مازندران بیش از ۱۰ هزار کیلومتر راه دارد.
منبع: ایرنا
برچسب ها: هراز ، مسدود ، بسته شدن
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین