کد خبر: ۱۹۹۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵
مهم‌ترین دغدغه‌های هواداران استقلال، تغییرات پرتعدادی است که این تیم برای فصل جدید داشته است.
ناطقان: شفر رفته و استراماچونی جای او را گرفته، همچنین بدون احتساب جدایی احتمالی روح‌ا... باقری، رضا کریمی، آرمین سهرابیان، روزبه چشمی، پژمان منتظری و علی کریمی؛ 14 بازیکن فصل قبل استقلال رفتند و مدیران این تیم هم هفت بازیکن جدید خریدند. اتفاقی که نگرانی هواداران این تیم را به همراه داشته است.

استقلالی‌ها نگران تغییرات پرتعداد تیم‌شان و جدایی چند ستاره مانند رحمتی و پاتوسی هستند. یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های هواداران استقلال، تغییرات پرتعدادی است که این تیم برای فصل جدید داشته است.

شفر رفته و استراماچونی جای او را گرفته، همچنین بدون احتساب جدایی احتمالی روح‌ا... باقری، رضا کریمی، آرمین سهرابیان، روزبه چشمی، پژمان منتظری و علی کریمی؛ 14 بازیکن فصل قبل استقلال رفتند و مدیران این تیم هم هفت بازیکن جدید خریدند. اتفاقی که نگرانی هواداران این تیم را به همراه داشته است.

البته اکثر بازیکنان جدا شده استقلال جزو نفرات فیکس این تیم نبودند. استقلالی‌ها با وجود از دست دادن مهدی رحمتی، همچنان حسین حسینی را درون دروازه دارند و احتمالا یک دروازه‌بان دیگر هم بخرند. در خط دفاع دانشگر، غفوری و زکی‌پور ماندند و سیاوش یزدانی هم جایگزین پژمان منتظری شده است.

از آن‌جایی که استراماچونی تصمیم گرفته استقلال را در فصل جدید با آرایش 1-4-1-4 وارد لیگ کند، مسعود ریگی را برای پست هافبک دفاعی در نظر گرفته است. البته در صورت ماندن علی کریمی یا خرید رضا اسدی، این دو بازیکن هم می‌توانند در این پست به کمک تیم او بیایند. همچنین در مواقع نیاز فرشید باقری هم می‌تواند در این پست به مسعود ریگی کمک کند.

مهم‌ترین دغدغه آبی‌ها پیدا کردن بازیکنی در حد پاتوسی است. شنیده شده مدیران استقلال برای پیدا کردن جانشین پاتوسی وارد مذاکره با چند بازیکن شدند. در صورتی که پاتوسی یا جانشین او فصل بعد در کنار استقلال نباشند، آبی‌ها می‌توانند با داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی و آرش رضاوند جای خالی او را پر کنند.

محمد بلبلی دیگر خرید استقلال هم توانایی بازی در پست وینگر را دارد. اتفاقی که این شانس را به علی دشتی می‌دهد مانند فصل قبل در پست دفاع کناری به میدان برود و بعید نیست استراماچونی به حضور او در پست دفاع چپ و نیمکت‌نشین کردن زکی‌پور هم فکر کرده باشد. در این صورت یک جای خالی در پست وینگر افزایش می‌یابد و بلبلی و حتی تبریزی می‌توانند در این پست بازی کنند. ضمن اینکه تبریزی می‌تواند در خط حمله هم به کمک دیاباته برود.
منبع: ایلنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین