کد خبر: ۱۹۹۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲
به نظر می‌رسد با توجه به حاشیه‌هایی که 2 فدراسیون ایران این روزها داشته‌اند، وزارت ورزش برنامه‌ای برای تغییرات در راس امور دارد.
ناطقان: در حالی که حدود یک سال به بازی‌های المپیک توکیو فرصت مانده، این روزها ورزشکاران رشته‌های مختلف در تلاش هستند با بهترین شرایط در مسابقات کسب سهمیه المپیک شرکت کنند اما در برخی از فدراسیون‌ها از جمله دوومیدانی و تنیس شرایط اصلا خوب نیست.

نتایج ضعیف ملی‌پوشان تنیس در مسابقات بین‌المللی و حاشیه‌های اخیر دوومیدانی این دو فدراسیون را با چالش زیادی روبه‌رو کرده است به طوری که بارها شاهد اتفاقات و مصاحبه‌های مختلف ورزشکاران و مربیان در این دو فدراسیون بوده‌ایم.

مجید شایسته ریاست فدراسیون تنیس را برعهده دارد که با پایان دوره 4 ساله ریاستش قرار بود انتخابات این فدراسیون سال گذشته برگزار شود اما به یکباره وزارت ورزش اعلام کرد با توجه به اینکه برخی از نامزدها نمی‌توانند برای ریاست اقدام کنند این فدراسیون تک کاندیدا شده و باشد ثبت‌نام از نامزدها دوباره انجام شود اما بعد از گذشت ماه‌ها هیچ خبری از تنیس نشد و در نهایت وزارت ورزش شایسته را به عنوان سرپرست فدراسیون معرفی کرد اما به نظر می‌رسد با توجه به نتایج ضعیفی که ورزشکاران این رشته در این چند وقت اخیر داشته‌اند، وزارت ورزش عزم خود را برای برداشتن شایسته جزم کرده است.

شنیده شده وزارت ورزش قرار است فرد دیگری را برای سرپرستی معرفی کند و این احتمال وجود دارد شایسته از تنیس کنار برود.

موضوع دیگر درباره دوومیدانی است که این روزها با چالش زیادی روبه‌رو شده و مدت‌هاست رنگ آرامش را به خود ندیده است. از سفرهای جنجالی و متوالی رئیس به خارج از کشور گرفته تا مشکلات پرداخت جوایز پاداش ملی‌پوشان همه و همه دست به دست هم داده تا شایعه سرپرستی در این فدراسیون هم به گوش برسد.

صحبت‌هایی شنیده شده مبنی بر این شروین اسبقیان قرار است امور کار را در دست بگیرد اما اینکه آیا قرار است وی به عنوان رئیس عهده‌دار امور شود یا سرپرست موقت هنوز مشخص نیست. در صورتی که قرار بر این شود که اسبقیان  ریاست فدراسیون دوومیدانی را در دست بگیرد، گزینه دیگری برای دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی معرفی خواهد شد.

دوره 4 ساله مجید کیهانی در فدراسیون دوومیدانی 15 شهریور به اتمام می‌رسد.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین