کد خبر: ۱۹۹۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
به دنبال بارش‌های سیل‌آسا در هند، یک ساختمان در جنوب «بمبئی» فروریخت و در نتیجه آن دو نفر جان خود را از دست دادند و پنج نفر دیگر زخمی شدند و همچنان 40 نفر دیگر زیر آوارها محبوس شده‌اند.
ناطقان: بر اثر سقوط یک ساختمان چهار طبقه در «بمبئی»، دستکم دو نفر جان خود را از دست دادند و پنج نفر دیگر نیز زخمی شدند.

بنا به گزارش «خلیج‌تایمز»، هنوز 12 خانوار دیگر که حدود 40 نفر می‌شوند، در زیر آوارها گرفتار هستند و تلاش برای نجات آنها در جریان است.

 

حادثه فروریختن ساختمان در حدود ساعت 11:30 صبح امروز (سه‌شنبه) به وقت محلی (10:30 به وقت تهران) به وقوع پیوست و مسئولان آتش‌نشانی به سرعت خود را به منطقه وقوع حادثه در «دونگری» رساندند و سه نفر را بعد از نجات به بیمارستان انتقال دادند.

 

هنوز اعلام نشده است که آیا این سه نفر همچنان زنده هستند یا اینکه جان خود را از دست داده‌اند.

بر اساس این گزارش، ساختمان مذکور در یک کوچه باریک واقع شده است و به همین دلیل ارسال ابزارآلات پاکسازی زمین به این منطقه دشوار است.

 

شبکه تلویزیونی دهلی گزارش کرد که ساختمان مذکور با صدای مهیبی فروریخت به طوریکه ساکنان محلی گمان کردند که زمین لرزه به وقوع پیوسته است.

طبق این گزارش، فروریختن ساختمان در هند در بازه زمانی ژوئن تا سپتامبر که فصل موسمی محسوب می‌شود، بسیار رایج است زیرا بارش‌های سنگین به تضعیف شالوده ساختمان‌ها منجر می‌شود.

 

روز یکشنبه هفته جاری نیز یک ساختمان در یک منطقه تپه مانند در شهر «سولان» واقع در شمال هند به دنبال بارش‌های سنگین، فروریخت و دستکم 14 نفر جان خود را از دست دادند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین