کد خبر: ۱۹۹۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴
اسلامی:
وزیر راه و شهرسازی همچنین به نقش رونق ساخت و ساز در ایجاد اشتغال اشاره کرد و گفت: اکنون بیشتر کارگران ما در حوزه ساخت و ساز نیروهای غیر ایرانی است و ما از نیروی کار ماهر تهی هستیم.
ناطقان: «محمد اسلامی» در جمع مهندسین نظام مهندسی ساختمان کشور در هتل پارسیان تهران افزود: جامعه مهندسان کشور باید با فعالیت حداکثری شرایط را برای سوداگران مسکن و کسانی که منابع ملی را به دام انداخته‌اند سخت کند.

وی ادامه داد: ساخت و سازها در کشور باید به دست افرادی که صلاحیت ساخت و ساز دارند سپرده شود.

به گفته وزیر راه و شهرسازی اکنون خانه‌های زیادی توسط سوداگران مسکن ساخته شده است که گران بوده و اصلاً قرار نیست وارد بازار مصرف شود.

وی از مهندسان خواست تا ساخت و سازها در راستای تحقق برنامه دولت یعنی خانه‌دار شدن قشر متوسط جامعه انجام شود.

اسلامی ادامه داد: شرایط و التهاب‌هایی که اکنون در بازار مسکن وجود دارد، خارج از حوزه مسکن و برای نخستین بار از نوسان‌های نرخ ارز نشأت گرفته است.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به کمبود مسکن برای جامعه هدف ادامه داد: برنامه اقدام ملی دولت در همین راستا و برای تأمین نیاز مسکن مصرف‌کننده واقعی دیده شده است و جامعه مهندسان می‌تواند برای این طرح کمک بزرگی کند.

به گفته وزیر راه و شهرسازی جامعه مهندسین کشور می‌توانند نقش مهمی در رونق تولید داشته باشند.

وزیر راه همچنین به نقش رونق ساخت و ساز در ایجاد اشتغال اشاره کرد و گفت: اکنون بیشتر کارگران ما در حوزه ساخت و ساز نیروهای غیر ایرانی است و ما از نیروی کار ماهر تهی هستیم.

اسلامی اضافه کرد: در شهرهای بزرگ هم مثل تهران همین وضعیت حاکم است و لازم است با تربیت نیروی ماهر انسانی تولید مسکن در کشور را با کارگران ایرانی ادامه دهیم.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین