کد خبر: ۱۹۹۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: کالاهای ممنوعه گروه چهار که در گمرک رسوب کرده در حال شناسایی است و به هیچ عنوان با ترخیص آنها موافقت نخواهد شد.
ناطقان: رضا رحمانی در حاشیه اولین میز تعمیق ساخت داخل در صنعت خودرو در جمع خبرنگاران در مورد وضعیت کالاهای رسوب شده در گمرک اظهار داشت: بخشی از این اتفاق طبیعی است و فرایند کار در حال طی شدن است، به طوری که تخصیص ارز صورت گرفته و سالها در نوبت ترخیص هستند.

وی ادامه داد: طبق هماهنگی انجام شده با گمرک، وزارت اقتصاد و بانک مرکزی در امور ترخیص کالاها از گمرک تسریع شده و اکثر کالاها فرایند طبیعی ترخیص را طی می‌کنند.

وی در مورد رسوب کالاهای ممنوعه گروه چهار در گمرک نیز گفت: گمرک و سازمان بنادر در حال شناسایی این کالاها هستند تا اجازه واردات نداشته باشند.

* با واردات کالاهای گروه 4 برخورد قانونی خواهد شد

وی با بیان اینکه 90 درصد کالاهای وارداتی به کالاهای اساسی، مواد اولیه و نهاده‌های دامی اختصاص دارد، اظهار داشت: حجم کالاهای ممنوعه گروه چهار رقم پایینی است و تمهیداتی اندیشیده شده که تا جایی که امکان دارد، این کالاها از مبادی حرکت نکنند.

رحمانی ادامه داد: واردات کالاهای گروه چهار ممنوع است و واردکنندگان این کالاها باید بدانند که ما با ترخیص آنها موافقت نمی‌کنیم و حتی در این مورد برخورد قانونی نیز خواهد شد.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین