کد خبر: ۱۹۹۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸
نقشه پهنه بندی مصرف برق کشور درروز جاری از رعایت الگوی بهینه مصرف برق در اغلب نقاط کشور حکایت دارد و به جز کلانشهرهای مشهد و شیراز که در محدوده زرد مصرف قراردارند، وضعیت سبز بر سایر نقاط کشور حاکم است.
ناطقان: مطابق پهنه‌بندی مصرف برق کشور در روز جاری (شنبه 29تیر)، تمامی استانهای کشور در محدوده سبز مصرف قرار دارند و با توجه به قرار گرفتن کلانشهرهای مشهد و شیراز در محدوده زرد، مصرف از مشترکان برق در این مناطق درخواست شده که الگوی کاهش 5 درصدی مصرف برق را در جهت حفظ پایداری و تامین برق مطمئن شبکه به مرحله اجرا بگذارند.

عدم استفاده همزمان از لوازم برقی پرمصرف و انتقال زمان استفاده از وسایل برقی مانند اتو، ماشین لباسشویی و ظرفشویی و جاروبرقی به ساعات غیرپیک همچنین استفاده از دور کند کولرهای آبی، تنظیم برودت کولرهای گازی روی 24 درجه و استفاده از نور طبیعی در ساختمانها را از راهکارهای ساده کاهش 10درصدی مصرف برق هستند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین