کد خبر: ۱۹۹۶۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹
سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی درباره دانشجویانی که مشکلاتی برای ادامه تحصیل داشته‌اند، گفت که طبق گزارش وزیر علوم اکثریت این دانشجویان مشکلاتشان رفع شده است و مانعی برای ادامه تحصیل ندارند.
ناطقان: فاطمه سعیدی در تشریح جلسه امروز(یکشنبه) مجمع عمومی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با حضور وزیر علوم گفت: در این جلسه آقای غلامی گزارشی از وضعیت آموزش عالی و تلاش‌ها برای توسعه و گسترش آموزش عالی ارائه داد.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آقای غلامی در این جلسه تاکید کرد که از این به بعد سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد زیر نظر وزارت علوم انجام خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به سخنان نمایندگان در این جلسه بیان کرد: نمایندگان سوالات و دغدغه های خود در سه حوزه آموزشی، رفاهی و صنفی، فرهنگی و سیاسی و مشکلات دانشگاههای حوزه‌های انتخابیه‌شان که زیر نظر وزارت علوم هستند، را مطرح کردند.

سعیدی تصریح کرد: همچنین نمایندگان مشکلات خوابگاه‌ها، سلف دانشجویان، نشریات دانشجویی، هیات‌های علمی دانشگاهها، استفاده از خانم‌ها در هیات علمی، انتخاب معاون و رئیس دانشگاه خانم را مطرح کردند که آقای غلامی قول دادند این موارد را مورد پیگیری قرار دهند.

وی اضافه کرد: متاسفانه وزارت علوم آمار پایینی در انتخاب خانم‌ها در مدیریت‌ها دارد که امروز این انتقادات از طرف نمایندگان مطرح و مقرر شد آقای غلامی پیگیری‌های لازم را در این زمینه انجام دهد.

سعیدی همچنین با اشاره به وضعیت دانشجویانی که مشکلاتی برای ادامه تحصیل داشته‌اند، گفت: در گزارشی که آقای غلامی ارائه داد تلاشها برای رفع مشکلات این دانشجویان از طرف وزارت علوم انجام شده است و اکثریت این دانشجویان مشکلاتشان رفع شده است و مانعی برای ادامه تحصیل‌شان وجود ندارد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین