کد خبر: ۱۹۹۶۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴
مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از تداوم گرمای هوا در اکثر مناطق کشور طی ۱۰ روز آینده خبر داد و گفت: با توجه به انتشار گاز اوزن و عدم وزش باد کیفیت هوا در کلانشهر‌ها به ویژه تهران در وضعیت ناسالم قرار دارد.
ناطقان: احد وظیفه مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به وضعیت آب و هوای کشور، گفت: طبق پیش بینی‌های انجام شده هوای گرم تا ۱۰ روز آینده در کشور تداوم خواهد داشت.

وی با بیان اینکه کماکان شرایط جنب حاره‌ای در کشور حاکم است، افزود: در برخی از مناطق کشور از جمله جنوب سیستان و بلوچستان، شرق فارس و ... رشد ابر‌های جوششی با رگبار و رعد و برق همراه خواهد بود.

وظیفه با تاکید بر اینکه جو آرام همراه با هوای گرم با بیشینه ۴۰ درجه و کمینه ۳۰ درجه برای همه مناطق کشور پیش بینی می‌شود، تصریح کرد: کیفیت هوا در اواسط روز تا اواخر بعد از ظهر با افزایش انتشار گاز اوزن در وضعیت ناسالم در کلانشهر‌ها به ویژه تهران قرار دارد.

وی ادامه داد: با توجه به خروج وضعیت هوا در کلانشهر‌ها از وضعیت سالم سالمندان، کودکان و همچنین افراد دارای مشکلات تنفسی باید کمتر در فضای آزاد قرار بگیرند.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی یادآور شد: با توجه به تابش شدید آفتاب و بخارات ناشی از بنزین وضعیت هوا در شرایط غیراستاندارد قرار گرفته از این رو هموطنان در موارد غیرضرور نباید از منزل خارج شوند.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین