کد خبر: ۱۹۹۶۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خطاب به وزیر خارجه انگلیس هشدار داد: با توقیف کشتی‌های ایران کاری نکنید که از کشتی‌های آمریکایی و انگلیسی عبوری از تنگه هرمز، عوارض بگیریم.
ناطقان: مصطفی کواکبیان در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس، گفت: از اقتدار نیروی سپاه پاسداران و فعالیت‌های دیپلماتیک ظریف و دستگاه دیپلماسی کشورمان تشکر می‌کنم.

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و انگلیس خطاب به وزیر خارجه انگلستان، گفت: به دستور آمریکا کشتی ایرانی را به صورت غیرقانونی توقیف کردید اما کشتی شما در خلیج فارس به دلیل نقض متعدد قوانین بین‌المللی متوقف شد پس به جای تهدید و تحریم، کشتیِ ایرانیِ توقیف شده در جبل‌الطارق را سریعتر آزاد کنید تا مجبور نباشیم از همه کشتی‌های آمریکایی و انگلیسی که از تنگه هرمز عبور می‌کنند، عوارض بگیریم.

نماینده مردم تهران در مجلس در تذکری دیگر به مدیران رسانه ملی، گفت: شبکه پنج سیما به موضوع انتخابات شورایاری‌ها در استان تهران توجه بیشتری کند و به آن  بپردازد.

وی از رئیس جمهور هم خواست تا وزیر جدید آموزش و پرورش را تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید به مجلس معرفی کند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین