کد خبر: ۱۹۹۶۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید از سمت خود استعفا کرد.
ناطقان: علیرضا رضایی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید ایران پس از آنکه روز گذشته در جلسه محسن کاوه مدیر تیم های ملی کشتی آزاد با سرمربیان تیم‌های ملی شرکت نکرد، در بیانیه‌ای از سمت خود استعفا کرد.

علیرضا رضایی خبر استعفای خود از سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد امید ایران را تایید کرد.

    بیشتر بخوانید:
    وزارت ورزش برای همیشه به کشتی بدهکار ماند

متن استعفای سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید به شرح زیر است:

"اینجانب علیرضا رضایی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید ایران، کناره‌گیری خود را از این مسئولیت اعلام می‌نمایم. پس از تشکیل مجمع و انتخاب دوست عزیزم علیرضا دبیر به ریاست فدراسیون کشتی، ضمن ارسال پیام تبریک، کناره‌گیری‌ام را با ایشان در میان گذاشتم. در توانایی آقای دبیر تردیدی وجود ندارد. خانواده کشتی ایران برای اعتلای ورزش اول کشورمان باید با تمام قوا او را یاری کنند.

طی دو هفته اخیر پس از انتصاب مدیر تیم‌های ملی، با دخالت‌های مکرر ایشان روبرو شدم و به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ کشتی ایران، نمی‌خواهم بخشی از حاشیه‌های هدفمندی باشم که شخصاً نقشی در ایجاد آن نداشته‌ام.

وظیفه دارم از همکارانم در کادر فنی تیم ملی، عوامل زحمتکش اداری و اجرایی فدراسیون کشتی، هیات‌های استانها و پرسنل فداکار خانه کشتی صمیمانه سپاسگزاری کنم. با توجه به اینکه فرصت خداحافظی حضوری در اردو میسر نشد، از همین جا بار دیگر به ملی‌پوشان امید می‌گویم که به عنوان برادرتان، به وجودتان افتخار می‌کنم و چشم انتظار تداوم موفقیت‌هایتان هستم."
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین