کد خبر: ۱۹۹۷۲۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶
شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران بر روی عدد 63 قرار دارد و هوای پایتخت سالم است.
ناطقان: بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران شاخص کیفیت هوا طی 24 ساعت گذشته بر روی عدد 74 قرار داشته و هوای پایتخت سالم بود؛ همچنین در حال حاضر این شاخص بر روی عدد 63 قرار دارد و هوا سالم است.

تهران از ابتدای سال 25 روز هوای پاک،‌78 روز هوای سالم،‌ 19 روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و یک روز ناسالم برای همه افراد داشته است و علی‌رغم اینکه بهار امسال همه روزها پاک و سالم بود از ابتدای تابستان روزهای ناسالم آغاز شده است.

کارشناسان علت ناسالم شدن هوا را در تابستان امسال، افزایش ازن به دلیل تابش بیشتر نور خورشید و گرمای هوا اعلام کرده‌اند.

همچنین در سال 97 از ابتدای سال تا ابتدای مرداد تهران دارای 8 روز هوای پاک، 92 روز هوای سالم  و 23 روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس داشته است.

در ارتباط با آلودگی صوتی در پایتخت نیز بر اساس اطلاعات ایستگاه‌های ثابت سنجش صوت در تهران مناطقی همچون نواب صفوی، همت، شهید گمنام، میدان خراسان، میدان نماز و نیروی هوایی و ستاد بحران 12 بیشترین آلودگی صوتی را طی شبانه‌روز گذشته داشته است.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین