کد خبر: ۱۹۹۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳
نام «‌مارکلا کاونا» ـ هنرپیشه استرالیایی ـ به عنوان اولین بازیگری که در اقتباس پرهزینه آثار «تالکین» حضور خواهد داشت،‌ اعلام شد.
ناطقان: به نقل از هالیوود ریپورتر، هنوز اطلاعات دقیقی از نقش «مارکلا کاونا» مشخص نشده است، اما قرار است این هنرپیشه در نقش شخصیتی به نام «تایرا» در سریال «ارباب حلقه‌ها»‌ که سرویس استریم «‌آمازون» حق پخش آن را خریداری کرده است، به ایفای نقش بپردازد.

«آمازون» در سال ۲۰۱۷ در پی رقابتی تنگاتنگ با کمپانی «نتفلیکس»‌، ‌۲۵۰ میلیون دلار هزینه برای خرید حق پخش این سریال به انتشارات «‌هارپر کالینز» و کمپانی «نیو لاین» پرداخت کرد. کمپانی «نیو لاین»‌ در سال‌های گذشته مجموعه فیلم‌های سینمایی «‌ارباب حلقه‌ها»‌ به کارگردانی «‌پیتر جکسون» را پخش کرده بود.

داستان این مجموعه در عصر دوم سرزمین میانی، جایی که حلقه‌های منسوب به حلقه‌های قدرت ساخته شدند و شخصیت شرور «‌لرد سارون» به قدرت رسید، به وقوع می پیوندد.

«‌جی دی پاین»‌ و «پاتریک مک کی»‌ نویسندگی فیلمنامه این مجموعه را به عهده دارند و «خوان آنتونیو بایونا»‌ نیز به عنوان تهیه کننده اجرایی و  کارگردان دو قسمت نخست این سریال حضور خواهد داشت.

«‌آمازون» مدت‌ها به دنبال پروژه‌ای عظیم در مقیاس «‌بازی تاج و تخت»‌ بود.

مدیر استودیوی آمازون،‌ پیشتر در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود، امیدوار است اولین قسمت از این مجموعه در سال ۲۰۲۱ پخش شود.

در سال ۲۰۱۸ نیز اعلام شده بود،‌ این سریال قرار است حداقل در پنج فصل ساخته شود.

 «کاونا»‌ پیش از این در مینی‌سریال «‌گریه» تولید بی بی سی حضور داشته است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین