کد خبر: ۱۹۹۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰
دبیر شورای عالی امنیت ملی افزود: برخی کشورهای عربی با وعده‌های مختلف تلاش داشتند تا بین گروه‌های مقاومت و حامیان اصلی فلسطین، اختلاف و شکاف ایجاد کنند، اما مشاهده کردیم که حکام خودفروخته آنان امروز با دشمن صهیونیستی تعامل دارند و برای کشتار مسلمانان از مستشاران نظامی آنها کمک می‌گیرند.
ناطقان: «صالح العاروری» نایب رئیس دفتر سیاسی حماس در صدر هیأتی عالیرتبه از جنبش مقاومت اسلامی فلسطین امروز (سه‌شنبه) با علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و گفت‌وگو کرد.

دریابان شمخانی در این دیدار با یادآوری راهبرد غیر قابل تغییر جمهوری اسلامی در حمایت از مقاومت فلسطین تاکید کرد:اصل بنیادین پشتیبانی از آرمان فلسطین از محکمات انقلاب اسلامی بوده و تا پیروزی کامل جریان مقاومت بر اشغالگران کودک کش تداوم خواهد داشت.

وی طرح موسوم به «معامله قرن» را اقدامی شکست خورده و غیر قابل اجرا عنوان کرد و افزود: در کنار رشد و پیشرفت گروه‌های مقاومت و گسترش نقش آفرینی آن‌ها در معادلات مهم منطقه، رژیم صهیونیستی و حامیانش در شرایط شکننده و رو به زوالی قرار دارند و طرح‌های جعلی که مغایر خواست و اراده مردم فلسطین باشد هرگز به نتیجه نخواهد رسید.

وی افزود: برخی کشورهای عربی با وعده‌های مختلف تلاش داشتند تا بین گروه‌های مقاومت و حامیان اصلی فلسطین، اختلاف و شکاف ایجاد کنند، اما مشاهده کردیم که حکام خودفروخته آنان امروز با دشمن صهیونیستی تعامل دارند و برای کشتار مسلمانان از مستشاران نظامی آنها کمک می‌گیرند.

وی با تجلیل از ایستادگی و مقاومت مردم فلسطین در برابر اشغالگران و ضرورت مقابله مستمر با سیاست‌های سرکوب گرانه رژیم صهیونیستی علیه مسلمانان تاکید کرد: امروز حامیان فلسطین در سراسر جهان معتقدند که تنها راه پیروزی و احقاق حق مردم، تکیه بر اراده داخلی و مقاومت اسلامی است.

صالح العاروری نیز در این دیدار با قدردانی از حمایت‌های مستمر جمهوری اسلامی ایران از مقاومت مردم فلسطین اظهار داشت: دشمنی‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی با جمهوری اسلامی و استفاده از ابزار تحریم و تهدید نتوانسته است در اراده راسخ ایران در حمایت از آرمان فلسطین خللی ایجاد کند.

وی خاطرنشان کرد: ما به‌ عنوان نمایندگان حرکت مقاومت و جنبش حماس همبستگی خود را با جمهوری اسلامی ایران اعلام و تأکید می‌کنیم هرگونه اقدام خصمانه در مورد ایران در واقع اقدام خصمانه بر ضد فلسطین و جریان مقاومت بوده و ما خود را در خط مقدم حمایت از ایران می‌دانیم.

معاون اسماعیل هنیه ادامه داد: رایزنی، گفت‌وگو و مشورت با مسئولان جمهوری اسلامی پیرامون تحولات جاری در فلسطین و جریان مقاومت از جمله اهداف سفر به ایران است.

العاروری تاکید کرد: از تهدیدات رژیم صهیونیستی بیمی نداریم و با توکل بر خدا وحمایت ایران که بزرگترین حامی گروه‌های مقاومت فلسطینی است با قدرت در برابر تجاوزگری آنها ایستادگی می‌کنیم.

العاروری و هیأت همراه که شنبه 29 تیر ماه وارد تهران شدند طی دو روز اخیر ضمن دیدار با رهبر معظم انقلاب با سید کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی و سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر خارجه دیدار و گفت‌وگو کردند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین