کد خبر: ۱۹۹۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶
تعدادی از اعضای فدراسیون فوتبال موفق شدند در کنفدراسیون فوتبال آسیا سمت بگیرند و تعداد نمایندگان ایران در این کنفدراسیون را افزایش دهند.
ناطقان: کرسی‌های نمایندگان ایران در کنفدراسیون فوتبال آسیا افزایش یافت و تعدادی از نمایندگان ایرانی نیز در سمتشان ابقا شدند. مرتضی محصص در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تایید این خبر گفت: من سال‌ها عضو کمیته فنی AFC بودم و اکنون نیز حکم من تمدید شد.

همچنین توحید سیف‌برقی در کمیته پزشکی، امیر علوی در کمیته رسانه‌ها، لیلا صوفی‌زاده در کمیته بانوان، ابراهیم شکوری در کمیته فدراسیون‌ها و هدایت‌الله ممبینی در کمیته داوران AFC عضو شدند.

همچنین با تایید محصص قرار است کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی در اختیار ایرانی‌ها باقی بماند و  رییس فدراسیون فوتبال یعنی مهدی تاج، جایگزین علی کفاشیان شود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین