کد خبر: ۱۹۹۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴
تیم فوتبال رئال مادرید در صدر فهرست ارزشمندترین تیم‌های فوتبال جهان جای دارد.
ناطقان: مجله «فوربس» آمریکا، تازه‌ترین رده‌بندی از ارزشمندترین تیم‌های ورزشی جهان را اعلام کرد که بر این اساس رئال مادرید در بین تیم‌های فوتبال، بهترین جایگاه را دارد و در رده‌بندی کلی هم در مکان سوم جای دارد. تیم‌های بارسلونا و منچستریونایتد هم در این رده‌بندی دومین و سومین تیم برتر فوتبال هستند.


در این رده‌بندی تیم فوتبال آمریکایی دالاس کابویز آمریکا با ارزشی بالغ بر 5 میلیارد دلار در صدر جای دارد، تیم بسیبال نیویورک یانکیز آمریکا هم با ارزشی معادل 4.6 میلیارد دلار رتبه دوم را به خود اختصاص داده است و تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا با ارزشی برابر با 4.24 میلیارد دلار در رده سوم است.

تیم‌های فوتبال بارسلونا (4.02 میلیارد دلار/ رده چهارم)، منچستریونایتد (3.81 میلیارد دلار/ رده ششم)، بایرن مونیخ (3.02 میلیارد دلار/ رده هفدهم)، منچسترسیتی (2.69 میلیارد دلار/ رده بیست‌وپنجم)، چلسی (2.58 میلیارد دلار/ رده سی‌ودوم)، آرسنال (2.27 میلیارد دلار/ رده چهل‌ودوم) و لیورپول (2.18 میلیارد دلار/ رده چهل‌وپنجم) هم در بین 50 تیم ارزشمند جهان هستند.

منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین