کد خبر: ۲۰۰۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به پایان مهلت ترخیص خودروهای دپو شده در گمرک، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه پیش از این یک مرتبه این مهلت تمدید شده بود، فعلا مجددا این مهلت را تمدید نمی‌کنیم.
ناطقان:رضا رحمانی درباره وضعیت خودروهای دپو شده در گمرک‌ها، بنادر و مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، اظهار کرد: برای آزادسازی خودروهای دپو شده در این مناطق موانعی وجود داشت که دولت برای آن‌ها مصوبه‌ای به تصویب رساند و تعدادی از این خودروها ترخیص شدند.

وی با بیان اینکه همچنان موانعی برای ترخیص خودروهای دپو شده وجود دارد، خاطرنشان کرد: برخی از خودروهای دپو شده دارای ظرفیت موتور بیش از ۲۵۰۰ سی‌سی هستند و برخی دیگر ضوابط فنی را پاس نکردند و استاندارد آن‌ها را تأیید نکرده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر اینکه از نظر وزارت صمت ترخیص خودروهای دپو شده هیچ مشکلی ندارد و ما به همه اعلام کرده‌ایم که می‌توانند ثبت سفارش کنند، ادامه داد: بخش دیگری از خودروها با موانع قضایی مواجه هستند و از طرف دادگاه‌های مختلف توقیف شده‌اند، که این موارد از اختیارات وزارت صمت خارج است.

رحمانی همچنین درباره پایان مهلت ترخیص خودروهای دپو شده، با تأکید بر اینکه فعلا این مهلت تمدید نمی‌شود، گفت: پیش از این یک مرتبه این مهلت تمدید شد و فعلا برنامه‌ای برای تمدید مجدد مهلت ترخیص خودروها نداریم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین