کد خبر: ۲۰۰۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹
قیمت انواع سکه، امروز در بازار کاهش اندکی نسبت به روز گذشته تجربه کرد در حالی که بانک‌ها قیمت دلار را نسبت به روز گذشته افزایش دادند.
ناطقان: تا زمان انتشار این خبر، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (سه‌شنبه) به چهار میلیون و  ۱۸۰ هزار تومان رسیده  که نسبت به روز گذشته کاهش ۱۵ هزار تومانی داشته است.

هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۴۱۰  هزار و ۴۵۱ تومان قیمت دارد.

امروز سکه طرح قدیم با قیمتی معادل چهار میلیون و ۱۰۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود که نسبت به روز گذشته بدون تغییر بود.

این در حالی است که قیمت نیم‌سکه دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۴۵۰ هزار تومان (افزایش ۱۰ هزار تومانی نسبت به روز دوشنبه) و سکه گرمی ۹۸۰ هزار تومان است.

در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به ۱۴۲۷ دلار رسیده است.

ارز مسافرتی، ۱۴۰۰۰ تومان

بانک‌ها امروز  قیمت دلار را نسبت به روز گذشته افزایش دادند؛ به طوری که قیمت خرید دلار در بانک‌ها که در روز گذشته ۱۱ هزار و ۷۰۲ تومان بود، امروز به ۱۱ هزار و ۹۵۰ تومان رسید.

شعب ارزی بانک‌ها امروز هر یورو را ۱۳ هزار و ۶۰۰ تومان می‌خرند که در مقایسه با قیمت ۱۳ هزار و ۲۳ تومانی دیروز، قیمت این ارز نیز افزایش یافته است. هر پوند انگلیس هم امروز در شعب ارزی بانک‌ها به قیمت ۱۴ هزار و ۴۴۸ تومان خریداری می‌شود.

قیمت ارز مسافرتی در بانک‌ها همچنان از قیمت فروش آن در بازار بالاتر است؛ به طوری که قیمت فروش ارز مسافرتی در بانک‌ها ۱۳ هزار و ۶۷۸ تومان اعلام شده که با احتساب کارمزد به حدود ۱۴ هزار تومان می‌رسد.

نرخ ارز در صرافی‌های بانکی

اما در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی قیمت دلار نسبت به روز گذشته ثابت بود؛ به طوری که قیمت خرید دلار در این صرافی‌ها ۱۱ هزار و ۹۵۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۲ هزار و ۵۰ تومان است. این صرافی‌ها امروز هر یورو را به قیمت ۱۳ هزار و ۶۰۰ تومان می‌خرند و ۱۳ هزار و ۷۰۰ تومان می‌فروشند که نسبت به روز گذشته ۱۵۰ تومان تغییری نداشته است.
منبع: ایسنا
برچسب ها: قیمت ، سکه وطلا ، بازار
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین