کد خبر: ۲۰۰۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹
نخست وزیر جدید انگلیس در ادامه رایزنی های خود درباره برگزیت امروز راهی ایرلند شمالی می شود.
ناطقان: به نقل از شبکه ان تی وی آلمان، دفتر نخست وزیری انگلیس با اعلام خبر سفر «بوریس جانسون» به ایرلند شمالی خاطرنشان کرد: جانسون در ادامه رایزنی های خود درباره برگزیت امروز راهی ایرلند شمالی می شود.

منطقه مرزی ایرلند شمالی با توجه به موضوع برگزیت و خروج انگلیس از اتحادیه اروپا محور اصلی گفتگوهای جانسون در این سفر خواهد بود.

گفتنی است ایرلند شمالی، ولز و اسکاتلند نیز باید با اجرایی شدن برگزیت از اتحادیه اروپا خرج شوند که به یکی از مباحث برانگیز و پرچالش در انگلیس تبدیل شده است.

جمهوری ایرلند عضو اتحادیه اروپا بوده و پس از برگزیت، مرز بین این کشور و ایرلند شمالی به یک مرز خارجی اتحادیه اروپا تبدیل می‌شود. انگلیس و جمهوری ایرلند می‌خواهند این مرز را پس از برگزیت هم به همین شکل نگه دارند که با اختلاف نظرهایی روبرو است.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین