کد خبر: ۲۰۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷
عضو كميسيون اقتصادي مجلس شورای اسلامی روز گذشته از خط توليد شركت سايپاپرس بازديد و در جريان آخرين فعاليت هاي اين شركت قطعه ساز قرار گرفت.
ناطقان: به گزارش روابط عمومي سايپا پرس ،حجت الاسلام و المسلمين باقري بنابي ضمن دیدار و گفتگو با علومي (قائم مقام مديرعامل) ، شاه حاتمي (مشاور مديرعامل) و محمودي مدير ارتباطات و اموربين الملل اين شركت از خطوط مختلف تولیدی شرکت سایپا پرس نیز بازدید کردند.

اين نماينده مجلس در حاشیه اين بازدید ضمن شنيدن نقطه نظرات تعدادي از كاگران سايپاپرس گفت: آرامش و امنیت اقتصادی امروز جامعه مرهون تلاش و از خودگذشتگی جامعه کارگری است و باید قدردان تمامی نیروهای توانمند در عرصه تولید کشور بود.



وی در ادامه افزود: هم اکنون در سایپا پرس پتانسيل خوبي وجود دارد که با هنر مديريتي مي تواند نقش بسزايي در توسعه اقتصادي و رونق در صنعت خودرو داشته باشد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاكيد بر لزوم تحقق خصوصي سازي حقيقي در كشور گفت: تا زمانی که بخش خصوص واقعی و نه شبه دولتی در صنایع کشور نقش آفريني نكند، شاهد بهره وری در این زمینه نخواهیم بود.

باقری بنابی افزود: چنانچه بخش خصوصي در کار تولید و در بخش های اقتصادی همچون سایپا و ایران خودرو حضور پیدا کند، بدون ترديد بهره وری بطور چشمگیری بالا خواهد رفت و در عین حال با وجود سیاست های دست و پاگیر دولتی رشدی در این بخش ها دیده نخواهد شد و با بالا رفتن نیروها ، بهروری با کاهش مواجه می شود.

حجت الاسلام باقری بنابی گفت : در صنایعی که بخش خصوصی حضور ندارد آن واحدها صاحب مشخصی ندارند و با وجود دولت کارهایی انجام می شود ولی بازدهی بسیار اندک است و چنانچه بخواهیم تولیدی پویا و روبه رشد و توسعه داشته باشیم و بخواهیم اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری ترسیم فرمودند پیاده شود ، باید به سمت حضور بخش خصوص رفت چراکه بخش دولتی به تنهايي قادر به تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی نخواهد بود .

وی در پايان اظهارداشت : اينكه اعلام مي شود در شرايط موجود اقتصادي  و با اعمال  تحريم هاي ظالمانه غرب، سايپاپرس توانسته بدون كاستن از منابع انساني به فعاليت هايش در سه شيفت كاري ادامه دهد، ناشي از هنر مديران اين مجموعه است كه بايد به همه آنها خدا قوت گفت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین