کد خبر: ۲۰۱۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴
سخنگو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در سال‌های آینده بالغ‌بر ۶۰۰ هزار معلم، بازنشست شده و کشور نیاز به معلمان آموزش‌دیده و جوان دارد، گفت: مقرر شد حداقل ۱۰ هزار معلم حق‌التدریسی به‌صورت آزمون در آموزش‌وپرورش استخدام شوند.
ناطقان: اسدالله عباسی امروز در نشست خبری با اشاره به استخدام ۱۰ هزار معلم حق‌التدریسی در آموزش‌وپرورش اظهار کرد: در سال‌های آینده بالغ‌بر ۶۰۰ هزار معلم، بازنشست شده و کشور نیاز به معلمان آموزش‌دیده و جوان دارد به همین دلیل مقرر شد حداقل ۱۰ هزار معلم حق‌التدریسی به‌صورت آزمون در آموزش‌وپرورش استخدام شوند.

وی با اشاره به سهم استان گیلان در جذب معلمان حق‌التدریسی گفت: سهمیه استان گیلان بر اساس نیاز استان تعیین  می‌شود و معلمانی که نتوانستند جذب شوند به‌صورت حق‌التدریسی می‌توانند به کار خود بپردازند.

سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه پاداش بازنشستگان در سال ۹۷ تا پایان امسال پرداخت می‌شود، تصریح کرد: تاکنون پاداش بازنشستگان تا پایان مهرماه سال ۹۷ پرداخت‌شده و در صورت محقق شدن اعتبار لازم در تلاشیم تا پایان امسال پاداش‌ها پرداخت شود.

عباسی با بیان اینکه ساماندهی نوار ساحلی در استان گیلان باید اجرایی شود، افزود: ساماندهی نوار ساحلی مدتی است که در استان گیلان مطرح و قانون شده ولی به دلایلی تاکنون به تأخیر افتاده و این امر دلیلی شده تا عده‌ای سودجو به اموال عمومی تعدی بکنند.

وی با تأکید بر لزوم توجه مسؤولین به ساماندهی سواحل در استان گیلان بیان کرد: باید ساماندهی سواحل در استان گیلان اجرایی شود تا از این طریق بتوان جذب توریست در ساحل کرده و به اشتغال رشد اقتصادی منطقه و استان کمک کرد.

نماینده مردم رودسر در مجلس شورای اسلامی با گله‌مندی از تصاحب مناطقی از سواحل توسط سازمان‌ها و نهادهای مختلف خاطرنشان کرد: باید نوار ساحلی برای عموم مردم در دسترس باشد نه اینکه هر نهاد و سازمانی زور بیشتری دارد بتواند مناطقی از ساحل را در اختیار خود قرار دهد.

عباسی با اشاره به وضعیت نوار ساحلی در شهرستان رودسر تصریح کرد: در رودسر مناطقی از ساحل که در محدوده شهری و‌ روستایی بوده در اختیار شهرداری و دهیاری‌ها قرارگرفته است تا بتوان از این طریق به رشد اقتصادی شهرستان کمک زیادی شود.

وی با اعلام چالش‌های موجود در ساماندهی سواحل در شهرستان رودسر افزود: مهم‌ترین چالش در این حوزه تملک ساحل توسط افراد به‌صورت غیرقانونی است که در این خصوص باید نهادهای مربوطه و دستگاه‌های نظارتی ورود کرده و در این زمینه تعیین تکلیف شود.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین