کد خبر: ۲۰۱۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳
بزودی و با هدف سهولت دسترسی شهروندان تهرانی به خدمات سازمان بهشت زهرا (س) و همچنین پاسخگویی آسان‌تر و سرعت عمل بیشتر در ارائه خدمات، شماره تلفن ۴ رقمی ۱۵۳۰ برای تماس با ناوگان حمل متوفی به سازمان بهشت زهرا (س) اختصاص می‌یابد و پایانه آمبولانس‌های داخل شهر تهران راه‌اندازی می‌شود.
ناطقان: مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) در حاشیه بازدید از ترمینال آمبولانس‌های بهشت زهرا (س) در مرکز شهر تهران گفت: برای اولین بار در تاریخ ۵۰ ساله بهشت زهرا (س) و با همکاری انجام شده با وزارت ارتباطات با توجه به آمار بالای تماس شهروندان با سازمان بهشت زهرا (س) به منظور رفاه حال شهروندان انجام امور مربوط به حمل متوفی و تسریع در خدمات رسانی به شهروندان و سرعت عمل بیشتر این سازمان، شماره تلفن ۴ رقمی ۱۵۳۰ به ناوگان حمل متوفی سازمان بهشت زهرا (س) اختصاص یافت.


سعید خال توضیح داد: با راه‌اندازی مجدد ترمینال آمبولانس‌های بهشت زهرا (س) در مرکز شهر تهران برای انتقال متوفی به سازمان بهشت زهرا (س) از سفر‌های درون شهری بدون ضرورت جلوگیری و به طور میانگین حدود ۱.۵ ساعت در وقت صرفه جویی خواهد شد.



وی تصریح کرد: تلفن ۴ رقمی ۱۵۳۰ قابلیت دسترسی از کلیه اپراتور‌های تلفن‌های داخلی و تلفن همراه را بدون گرفتن کد دارا است و پیش بینی می‌شود بهره‌برداری از این طرح موجب افزایش رضایت‌مندی و صرفه‌جویی زمان و سهولت در پاسخگویی به شهروندان خواهد بود.



مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) افزود: سازمان بهشت زهرا (س) تنها سازمان بدون تعطیلی کشور که امر واجب کفایی شهروندان را انجام می‌دهد و سالانه ۶۰ هزار نفر از اموات مسلمین شهر تهران را پذیرش می‌کند، که حدود ۴۰ هزار نفر در این سازمان تدفین و ۲۰ هزار نفر به شهرستان‌ها اعزام می‌شوند.


خال با اشاره به راه اندازی پایانه آمبولانس‌های بهشت زهرا (س) در مرکز شهر پس از ۴ سال تاکید کرد: بزودی پایانه آمبولانس‌های بهشت زهرا (س) در مرکز شهر تهران که ۴ سال متوقف شده بود، با هدف کاهش سفر‌های درون شهری و صرفه جویی در مصرف سوخت و انرژی مجددا راه اندازی خواهد شد.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین