کد خبر: ۲۰۱۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷
به دنبال افزایش تلفات حادثه رانش زمین ناشی از سیلاب‌های میانمار به ۵۱ نفر، مقامات سربازان و نیروهای امدادی بیشتری را به منطقه اعزام کرده‌اند.
ناطقان: هر ساله باران‌های موسمی منجر به وقوع سیلاب‌های شدید، رانش‌های زمین، ویرانی خانه‌ها و آوارگی بسیاری در میانمار و سایر کشورهای جنوب شرقی آسیا می‌شود.

امسال نیز به دنبال بارندگی‌های موسمی شدید در میانمار دست‌کم ۲۵ هزار نفر مجبور به تخلیه خانه‌های خود شده‌اند و بیش از ۴۰۰۰ خانه ویران شده است.

بارش شدید باران در جنوب این کشورهمچنین موجب رانش زمین و زیر آوار رفتن چندین خانه و ساختمان شده که تاکنون مرگ ۵۱ نفر در این حادثه به تایید رسیده است. صدها نیروی امدادی همچنان در عملیات پاکسازی و تلاش برای نجات مدفون‌شدگان در این حادثه شرکت دارند.

بنا بر گزارش خبرگزاری فرانسه، با توجه به شدت ویرانی‌ها و وضعیت وخیم مناطق سیل‌زده نیروهای نظامی نیز به این مناطق اعزام شده‌اند و عملیات غذارسانی به سیل‌زدگان توسط بالگردهای ارتش در حال انجام است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین