کد خبر: ۲۰۱۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۷
سخنگوی وزارت امور خارجه:
یدعباس موسوی گفت:در صورت فشار مقامات آمریکایی به شبکه‌های اجتماعی برای محدود کردن ایشان این نشان‌دهنده میزان باور آنها به آزادی اطلاعات و آزادی بیان خواهد بود و صدای آقای ظریف به‌عنوان­ رئیس دیپلماسی ایران قطعا به طور مقتضی به گوش جهانیان خواهد رسید.
ناطقان: سیدعباس موسوی در پاسخ به سوالی در مورد  تلاش آمریکایی‌ها برای مسدود کردن حساب‌های کاربری وزیر امور خارجه در شبکه‌های اجتماعی تصریح کرد: وزیر امور خارجه به‌عنوان فرمانده و رئیس دیپلماسی کشور همواره مورد بغض و غضب کسانی بوده است که از شنیدن صدای ایران بیمناک بوده‌اند و به‌خاطر اثرگذاری عملی حضور دکتر ظریف در مجامع بین‌المللی و حضورش در شبکه‌های اجتماعی و روشنگری نسبت به سیاست‌های ایالات متحده معلوم بود که مورد بغض و نفرت آنها باشد. از این رو تصمیم گرفتند وی را تحریم و محدود کنند.

وی ادامه داد: در صورت فشار مقامات آمریکایی به شبکه‌های اجتماعی برای محدود کردن ایشان این نشان‌دهنده میزان باور آنها به آزادی اطلاعات و آزادی بیان خواهد بود ولی باید در نظر داشته باشند، صدای حق همیشه طنین‌انداز خواهد شد و صدای آقای ظریف به‌عنوان­ رئیس دیپلماسی ایران قطعا به طور مقتضی به گوش جهانیان خواهد رسید.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین