کد خبر: ۲۰۱۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:
قالیباف افزود: در دوم اسفند سال جاری باید مجلس یازدهم را که عصاره فضائل این ملت است، شکل دهیم و انتخاب مردم می‌تواند آینده این کشور را رقم بزند، مردم این توقع را دارند که نمایندگان مجلس علاوه بر وضع قوانین موجود، پیگیر حل مشکلات مردم حوزه انتخابیه نیز باشند.
ناطقان: محمد باقر قالیباف شامگاه یک شنبه در جمع مردم چناران گفت: مجلس باید علاوه بر انقلابی بودن، کارآمد باشد والا به انقلاب آسیب خواهد رساندمردمی بودن بسیار مهم است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: در دوم اسفند سال جاری باید مجلس یازدهم را که عصاره فضائل این ملت است، شکل دهیم و انتخاب مردم می‌تواند آینده این کشور را رقم بزند، مردم این توقع را دارند که نمایندگان مجلس علاوه بر وضع قوانین موجود، پیگیر حل مشکلات مردم حوزه انتخابیه نیز باشند.

وی آگاه بودن نماینده از وظایف ملی و بین‌المللی را بسیار مهم و ضروری دانست و اظهار کرد: نمایندگان مجلس آینده باید پیگیر حفظ جایگاه ارزش پول ملی و ارتباط موثر با سایر کشورها در سیاست خارجی باشند.

وقت آن رسیده جوانان پا به عرصه انتخابات بگذارند

در ادامه این همایش نیز محمد دهقان گفت: روزی که انتخابات دوره اول تمام شد، مردم در مسجد جامع شهر طرقبه جمع شده بودند و به رسم معمول تبریک می‌گفتند؛ آن روز خدمت آن عزیزان گفتم اگر در پایان توانستم حرمت رأی شما را نگه دارم و سالم از میدان بیرون بیام باید به من تبریک بگویید.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی افزود: در این سال‌ها و در دولت‌های گذشته و دولت فعلی  سعی کردم تفکر انقلابی را نمایندگی کنم.

وی اظهار کرد: در تمام دولت‌ها به‌دنبال همان تفکر انقلابی بودم، در همین دولت آقای روحانی نیز بعضی وقت‌ها بوده برنامه‌های کاری و شخصی را تغییر دادم تا وزرای خوب پیشنهادی آقای روحانی رأی بیاورند.

عضو شورای نگهبان تصریح کرد: پس از چهار دوره حضور در مجلس به این نتیجه رسیدم که وقت آن رسیده نیروهای جوان، خوش فکر و با تفکر انقلابی وارد عرصه انتخابات شوند و با پیشنهاد آقای رئیسی و رأی قاطع نمایندگان، مسؤولیت اینجانب در مجلس تمام شد و انشاءلله بتوانیم در جایگاه جدید خدمت رسان نظام و انقلاب باشیم.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین