کد خبر: ۲۰۱۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳
مدیر عملیات حج ۹۸ گفت: حدود ۷۰ هزار نفر از حجاج کشورمان از ساعت ۶ صبح امروز دوشنبه ۱۱ ذی الحجه عازم برای انجام رمی سه گانه عازم جمرات می شوند.
ناطقان: نصرالله فرهمند با بیان این که همه زائران ما پس از انجام اعمال روز دهم شامل رمی جمره عقبی و قربانی و حلق و تقصیر در خیمه های خود در حال استراحت هستند گفت :  تمامی امکانات لازم اعم از آب و غذا و یخ و نیز سیستم سرمایشی مناسب فراهم است و هیچ مشکل و کمبودی در منا برای زائران وجود ندارد.  

وی اظهار کرد : بر اساس برنامه زمانبندی که کشور میزبان اعلام کرده زائران ایرانی از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ می توانند برای رمی جمره اعزام شوند که بر این اساس برنامه ریزی کردیم به صورت منظم کاروان های مختلف برای رمی جمره حرکت کنند.

فرهمند افزود : از روز سه شنبه ۱۲ ذی الحجه عده ای از حجاج که هتل ها و محل های اسکان شان دورتر است و نیز معذورین چون بیماران و افراد مسن با اتوبوس به هتل ها منتقل می شوند.

به گفته وی، برای انتقال این حجاح ۶۰۰ دستگاه اتوبوس تدارک و آماده شده است.

فرهمند عنوان کرد : بقیه حجاج هم از ساعت ۱۴ بعد از ظهر همان روز، پس از انجام رمی جمره به هتلهایشان اعزام می شوند.

وی تصریح کرد : طی این مدت با همه سنگینی حجم کار، روند عملیات بسیار خوب، روان، عادی و با سرعت مناسب بوده و با کمترین مشکل جدی به انجام رسیده است.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین