کد خبر: ۲۰۱۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲
پلیس راه مازندران با اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی استان، از یک‌طرفه شدن تردد در محورهای کندوان و هراز از عصر جمعه ۲۵ تا بامداد شنبه ۲۶ مرداد خبر داد.
ناطقان: پلیس راهور مازندران اعلام کرد که محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی استان مازندران به پایتخت از ساعت ۱۲ ظهر امروز چهارشنبه ۲۳ مرداد ماه آغاز می شود و تا ۶ صبح شنبه ۲۶ مرداد ماه برقرار است.

بر این اساس، تردد هر نوع موتورسیکلتی به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی در این مدت در محورهای کندوان، هراز و فیروزکوه ممنوع خواهد بود.

محور کندوان

- رفت و آمد تمامی وسایل نقلیه موتوری از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه از کرج به سمت چالوس ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ روز جمعه از چالوس به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

- همچنین ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در محور کندوان از جمله تریلر، کامیون و کامیونت به غیر از حاملین سوخت و مواد فاسد شدنی، ادامه دارد.

محور هراز

- رفت و آمد انواع تریلر در محور هراز همچنان ممنوع است.

- براساس اعلام پلیس راه، تردد تمامی کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه تا جمعه ۲۵ مرداد ماه ماه ممنوع است.

- همچنین تردد تمامی خودروها از ساعت ۱۷ روز جمعه ۲۵ مرداد ماه از رودهن به سمت آمل مسدود و از ساعت ۱۹ تا ۲۴ بامداد از آب اسک به سمت تهران یکطرفه خواهد بود.

محور فیروزکوه

- رفت و آمد تمامی تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ ظهر روز جمعه تا ساعت ۲۲ همان روز از تهران به سمت قائمشهر و برعکس ممنوع است.

علاوه بر این هواشناسی استان مازندران نیز شرایط جوی استان را صاف تا نیمه ابری پیش بینی کرد که دمای هوا به میانگین ۳۳ درجه برای مناطق جلگه ای استان خواهد رسید.

همچنین بارش های پراکنده برای روزهای آینده در مناطق بالا دست پیش بینی می شود.
منبع: ایرنا
برچسب ها: کندوان ، هراز ، یکطرفه
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین