کد خبر: ۲۰۱۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷
رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از تهیه دستورالعمل تاکسی‌های اینترنتی خبر داد و گفت:‌ مشکلات تاکسی‌های اینترنتی بزودی حل خواهد شد.
ناطقان: مهدی جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور در مراسم امضای تفاهم‌نامه «ارائه کارت اعتباری معیشتی به رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل عمومی» با بیان اینکه خوشبختانه علیرغم شرایط سخت اقتصادی در همه حوزه‌های عمرانی وزارت کشور و سازمان شهرداری‌ها اقدامات خوبی انجام شده است اظهار کرد: در اوایل سال جاری سیل مهیبی در کشور رخ داد که 24 استان را در کشور درگیر کرد. با وجود خسارت‌های وارد شده اما گزارش‌های اخیر نشان داد که اقدامات نوسازی و بازسازی با سرعت در حال انجام است و این گزارش‌ها امیدبخش است.

وی در ادامه گفت: پروژه‌های عمرانی کشور علی رغم شرایط اقتصادی فعال هستند و پیگیر تکمیل 80 هزار پروژه نیمه تمام در کشور هستیم و 40 هزار پروژه کم هزینه و زودبازده نیز با همکاری بسیج سازندگی در حال انجام است.

معاون وزیر کشور با اشاره به اینکه در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اقدامات ارزشمندی انجام می‌شود، گفت: در کنار این اقدامات، چندین موضوع محور کارهایمان است که یکی از آنها رسیدگی به آئین‌نامه استخدامی نیروهای شهرداری بود که اقدامات خوبی در این زمینه انجام شد.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از حوزه‌های مهم و ارزشمند ، تامین درآمدهای پایدار شهرداری‌ها بود. خوشبختانه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور حمایت‌های خوبی را از شهرداری‌های شهرهای کوچک، میانی و روستاها داشته است.

به گفته معاون وزیر کشور، موضوع حائز اهمیت دیگر که هنوز نیز جای کار دارد ، حمل و نقل عمومی است و با وجود شرایط سخت اقتصادی که امکان نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی را سخت کرده است اما اگر مشکل حمل و نقل عمومی حل شود یقینا در آینده بسیاری از مشکلات کلانشهرها یعنی ترافیک و آلودگی رفع خواهد شد.

جمالی نژاد اضافه کرد:‌ در عرصه تاکسی‌های اینترنتی نیز مشکلاتی داشتیم که این مشکلات نیز به زودی حل خواهد شد و دستورالعملی نیز برای آن تهیه شده است.

معاون عمرانی وزیر کشور با بیان اینکه رانندگان تاکسی از مظلومترین اقشار جامعه هستند، گفت: این افراد همواره با مدیران و مسئولان در کشور همراه بودند و با وجود حمایت‌های اندک و شرایط سخت ، همواره هم افزایی در میان آنها و مدیران بوده است و با وجود اینکه سال‌های گذشته حمایت‌هایی انجام شد اما امسال هم اگر بتوانیم هر کمکی انجام دهیم جای دوری نخواهد رفت و هر گونه کمک به این اقشار مظلوم را دریغ نخواهیم کرد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین