کد خبر: ۲۰۲۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴
معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به توزیع چهار هزار تن کاغذ در کشور گفت: در هفته‌های آتی نیز ۱۵ هزار تن کاغذ در کشور توزیع خواهد شد.
ناطقان: محمد خدادی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: در زمینه واردات کاغذ به خاطر برخی محدودیت‌های ارزی اختلااتی وارد شده بود که باعث شد انبارهای کاغذهای وارداتی خالی شود و به روزنامه‌ها فشار وارد شد.

وی با اشاره به اینکه تلاش‌های گسترده‌ای از سوی مسئولان ارشد کشور برای رفع مشکل روزنامه‌ها و تامین کاغذ مورد نیاز صورت گرفته است، ادامه داد: ما اکنون دنبال کاغذ به نرخ ارزان مربوط به دو تا سه سال پیش هستیم.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که رسانه‌ها کمترین فشار را متحمل شوند و شرایط اقتصادی کشور و افزایش قیمت بر کاغذ اعمال نشود.

وی اضافه کرد: در حالی که نرخ کاغذ در کشور به ۱۸ تا ۲۲ هزار تومان رسیده بود، با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام گرفته قیمت کاغذ اکنون به ۱۱ هزار تومان رسیده است که یک قیمت منطقی است.

خدادی با اشاره به پیش‌بینی تامین ۴۰ هزار تن گاغذ برای یک سال، بیان کرد: چهار هزار تن تاکنون توزیع شده است و ۱۵ هزار تن نیز در هفته‌های آتی توزیع می‌شود و در اختیار رسانه ها قرار خواهد رفت.

وی به فرایند واردات کاغذ و  نقل و انتقال ارز اشاره کرد و افزود: در مسیر واردات هستیم و اکنون در این روزها یک‌هزار تن کاغذ در حال توزیع است به نسبت شرایط روزنامه‌ها در اختیار آنان قرار می‌گیرد.
منبع: مهر
برچسب ها: کاغذ ، توزیع ، کشور
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین