کد خبر: ۲۰۲۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰
وزیر بهداشت دقایقی پیش وارد ساوه شد و در بدو ورود به این شهرستان مورد استقبال استاندار مرکزی و جمعی از مقامات استان و شهرستان قرار گرفت.
ناطقان: مقام عالی وزارت بهداشت به منظور افتتاح یک شرکت داروسازی،  برای بار دوم در سال جاری به ساوه سفر کرده است.

به گفته سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی دکتر سعید نمکی پس از افتتاح یک شرکت داروسازی در ساوه به منظور بررسی وضعیت بهداشتی و درمانی، بازدید از مراکز ارائه خدمات سلامت محور و افتتاح و کلنگ زنی پروژه های بهداشت و درمان به محلات و دلیجان سفر خواهد کرد.

دکتر جمالیان افزود: وزیر بهداشت در سفر به دلیجان از بیمارستان امام صادق(ع) دلیجان بازدید خواهد کرد و مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان این شهرستان را مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهد داد و در پایان در شهرستان محلات نیز ضمن کلنگ‌زنی پایگاه سلامت کوی آزادگان از بیمارستان و مراکز بهداشتی و درمانی این شهرستان بازدید به عمل خواهد آورد.

گفتنی است وزیر بهداشت در روزهای آینده به منظور بررسی وضعیت بهداشت و درمان اراک و بازدید از پروژه‌های در حال ساخت به این شهر سفر خواهد کرد.
منبع: ایسنا
برچسب ها: سفر ، وزیر بهداشت ، ساوه
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین