کد خبر: ۲۰۲۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹
عامل تیراندازی «فیلادلفیا» پس از چندین ساعت درگیری با نیروهای پلیس در نهایت ساعاتی پیش مجبور شد خود را به نیروهای امنیتی تسلیم کند.
ناطقان: عامل مسلح تیراندازی «فیلادلفیا» که خود را درون خانه‌ای محبوس کرده بود و به سمت افسران پلیس آمریکا تیراندازی می‌کرد و 6 نفر از آنها را زخمی کرده بود، بعد از ساعت‌ها جدال با نیروهای امنیتی، در نهایت تسلیم شد.

شبکه روسی «راشاتودی» در این خصوص گزارش کرد، «اریک گریپ» سخنگوی پلیس فیلادلفیا تأیید کرد که عامل مسلح دستگیر شده است و ادامه داد که در حال حاضر تیم «سوات» (سلاح و تاکتیک‌های ویژه) آمریکا در حال پاکسازی خانه‌ای است که عامل مسلح در آن پناه گرفته بود.

شبکه تلویزیونی «دابلیو تی ایکس اف» گزارش کرد که عامل مسلح حدود نیمه‌شب خود را به نیروهای پلیس تسلیم کرد و در حالیکه دو دست خود را به نشانه تسلیم بالا نگه داشته بود، از خانه خارج شد.

چندین رسانه خبری به نقل از منابع پلیس، عامل مسلح را بعنوان «موریس هیل»، 34 ساله، بومی فیلادلفیا تعیین هویت کردند که سابقه گسترده جنایی وی به اوایل دهه 2000 بازمی‌گردد.

هیل بعنوان یک مجرم حرفه‌ای شناخته شده است که چندین بار برای ارتکاب جرایمی از جمله مالکیت غیرقانونی سلاح و حملات خشونت‌بار به زندان افتاده است. وی به واسطه سوابق جنایی، از خرید سلاح منع شده است.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین