کد خبر: ۲۰۲۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷
مهاجم سوریه الاهلی عربستان به چیدمان خط حمله تیمش اعتراض داشت و به همین خاطر برانکو او را نیمکت نشین کرد.
ناطقان: به نقل از الإقتصادیه، الاهلی عربستان در دیدار برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال رفت و توانست با یک گل به پیروزی برسد اما با توجه به شکست ۴ بر دو در دیدار رفت حذف شد.

در این دیدار برانکو ایوانکوویچ دست به تصمیم عجیبی زد که باعث تعجب فوتبال دوستان عربستانی شد.

این مربی کروات که دومین بازی رسمی خود را در الاهلی تجربه کرد عمر السومه بهترین و سرشناس ترین بازیکن تیمش را نیمکت نشین کرد و در دقیقه ۷۰ او را به بازی فرستاد این درحالی بود که الاهلی به شدت نیاز به گلزنی در این دیدار داشت.

روزنامه الاقتصادیه عربستان در گزارشی به پشت پرده نیمکت نشینی عمر السومه پرداخت. برانکو در نشست خبری بعد از بازی تاکید کرد که نیمکت نشینی مهاجم سوریه ای تیمش به خاطر آماده نبودن او از نظر بدنی است اما این ادعا رد شد.

طبق اعلام الاقتصادیه عمر السومه قبل از بازی اعتراض خود را به برانکو نسبت به استفاده از دو مهاجم در خط حمله بیان کرد که برانکو اینگونه واکنش نشان داد: این نظر من است و اگر دوست نداری بازی نکن".

الاقتصادیه در ادامه نوشت که عمر السومه حاضر نشد که بازی کند و به همین خاطر هم برانکو او را نیمکت نشین کرد تا خیلی زود سرمربی کروات با بهترین و سرشناس ترین بازیکن تیمش به مشکل خورد.

مهاجم سوریه ای الاهلی قبل از به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شود پیراهن الاهلی را بر زمین کوبید که این واکنش های زیادی را به دنبال داشته است و بسیار خواستار محرومیت او هستند البته عده ای از هواداران الاهلی هم دوست ندارند که بهترین بازیکن تیم آنها نیمکت نشین شود و این رفتار او را توجیه می کنند.

آنچه که روشن است این است که برانکو با برخورد کردن با السومه خود را در شرایط بحرانی قرار داده است چرا که این بازیکن بهترین و محبوب ترین بازیکن الاهلی است و هواداران به راحتی نیمکت نشینی او را قبول نمی کنند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین