کد خبر: ۲۰۲۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸
رئیس قوه قضائیه گفت: سرکشی به استان‌ها برای درجریان قرارگرفتن نسبت به مشکلات و تنگناها است.
ناطقان: حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی در بدو ورود به فرودگاه سنندج در مصاحبه با خبرنگاران اظهار داشت: ابتدا لازم است که به مردم بسیار خونگرم استان کردستان مرزنشینان، مدیران خدمت‌گذار در جای جای استان، قضات و نیروهای مردمی فعال در سطح استان خسته نباشید عرض کنم.

وی خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا و مردم عزیز، دیدار با کارکنان وابسته به قوه قضایی، دیدار با مدیران پرتلاش در شورای ادارای، نشست با نخبگان و...از برنامه‌های کاری ما در این سفر خواهد بود.

رئیسی گفت: سرکشی ما در استان‌ها هم برای عرض خسته نباشید و هم برای در جریان قرارگرفتن نسبت به مشکلات و تنگناها است.

وی با بیان اینکه خداوند مواهب خوبی را به این استان عنایت کرده است، اذعان کرد: نیروی جوان و توانمندی و تحصیلکرده از مواهبی است که خداوند به استان عطا کرده که کارایی آنها موجب توسعه همه جانبه استان خواهد شد.

وی اذعان داشت: اطلاع مسوولانی همچون ما در مورد آنچه در استان وجود دارد می‌تواند در تصمیم‌‌گیری و تصمیم‌سازی‌ها بسیار تاثیرگذار باشد.

رئیسی افزود: 10 هیات در همین راستا به شهرستان‌های استان اعزام شد که از نزدیک با مردم دیدار و مشکلات را بررسی کنند که در آخرین برنامه کاری که نشست این هیات‌ها با مسوولان استان خواهد بود گزارش این سفرها ارائه می‌شود تا بتوانیم مشکلات را پیگیری کنیم.

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: وجب به وجب این استان یاد‌آور ایثار و از خودگذشتگی مردم و بسیجیان است و امنیت امروز استان مرهون بصیرت و هوشیاری مردم و مرهون خون شهدا است.

وی افزود: امنیت امروز استان کردستان موهبت الهی است و این امنیت باید همیشه پاس داشته شود، کوچکترین ناامنی را در این استان نباید پذیرفت و خوشبختانه امروز این استان از امنیت کاملا پایداری برخوردار است.

رئیس قوه قضائیه گفت: در سایه این امنیت باید کار توسعه‌ای دنبال شود که مهم‌ترین آن رفع بیکاری و ایجاد اشتغال و رونق تولید است.

وی در پایان عنوان کرد: ما نیز کارهایی را در این راستا به منظور رونق هر چه بیشتر بخش تولید و توسعه استان در دستور کار قرار خواهبم داد.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین