کد خبر: ۲۰۲۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گچسر ضمن تشریح عملیات‌های ایمنی در جاده کرج - چالوس، گفت: عملیات ایمن‌سازی دیواره‌ها انجام می‌شود.
ناطقان: محمد علیپور با اشاره به انجام عملیات خط کشی در محور کرج - چالوس  محدوده میدان امیرکبیر تا تونل کندوان، اظهار کرد: عملیات خط کشی این محدوده که ۷۶ کیلومتر است از ابتدای سال جاری تا کنون‌ انجام شده است.

وی با بیان اینکه عملیات ایمن‌سازی دیواره‌ها در محدوده «وینه» به منظور جلوگیری از ریزش سنگ‌ها انجام می‌شود، گفت: این عملیات به دلیل مسائل ترافیکی و حجم بالای ترددها در حال حاضر متوقف شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گچسر با اشاره به دیگر عملیات‌های ایمنی که در محور کرج-  کندوان اجرا می‌شود، گفت: در محدوده «درده» نیز عملیات دیوار ضامن به طول ۱۵۰ متر در حال اجرا است زیرا در این محدوده نقطه باید عملیات مقاوم سازی اجرا شود.

علیپور با تاکید بر اینکه عملیات دیوار ضامن در محدوده درده در مرحله پی کنی است، گفت: همچنین در برخی از محورهای روستایی جاده چالوس نیز عملیات خط کشی در حال انجام است.

وی اضافه کرد: راه روستایی «نُوجان» تا «دُروان» و همچنین راه روستایی «کُندر» خط کشی شده و تا چند روز آینده محور پیست بین المللی دیزین نیز خط کشی می‌شود.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گچسر در بخش دیگری به اجرای دیوارهای جان پناه در محدوده سه راهی دیزین تا کندوان اشاره کرد و گفت: این عملیات با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد همراه است و به دلیل مشکلات ترافیکی با کندی پیش می‌رود.

علیپور با اشاره به اینکه نظافت تونل‌ها در محور کرج - کندوان نیز در حال انجام است، گفت: در تونل شماره یک لاین جنوب به شمال نیز پروژکتورهای «ال. ای. دی» نصب شده است.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین