کد خبر: ۲۰۲۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹
۱۹ مرکز درمانی غیر مجاز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به دنبال بازدیدهای سرزده کارشناسان نظارتی معاونت درمان دانشگاه پلمب شد.
ناطقان: به گزارش روز شنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، کارشناسان در راستای نظارت بر عملکرد ارائه خدمات درمانی و پیگیری شکایت های مردمی از ۳۲۱ مرکز درمانی بازدید شد.

کارشناسان نظارت و بازرسی از ۳۲۱ بازدید انجام داده و با توجه به تخلفات صورت گرفته، ۱۹ مرکز پلمپ، هشت مرکز به دادسرای جرایم پزشکی و دو مرکز به سازمان نظام پزشکی استان تهران معرفی شدند.

بر اساس نتایج بازدیدها، ضروری است پزشکان و پیراپزشکان قبل از همکاری یا عقد قرارداد با افراد و مراکز درمانی نسبت به وجود مجوز قانونی فعالیت اطمینان حاصل کنند.

شهروندان و بیماران می توانند با شماره گیری تلفن ۶۶۷۰۹۰۷۰، شکایت های خود را از تمام مراکز درمانی اعم از بیمارستان های دولتی و خصوصی، درمانگاه ها و مراکز جراحی محدود، موسسات پزشکی و پیراپزشکی و مطب ها اعلام کنند تا در اسرع وقت به آن‌ها رسیدگی شود.

مردم در صورت مشاهده اضافه دریافتی توسط مراکز درمانی می توانند با شماره ۱۶۹۰ تماس و گزارش خود را از این مرجع پیگیری کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین