کد خبر: ۲۰۲۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳
معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران با بیان این که اعمال افزایش قیمت شهریه مهد کودک از خرداد ماه سال جاری امکان پذیر شده است، گفت: براساس جلسه کارگروه تنظیم بازار استان افزایش قیمت‌ها ۲۹ درصد نسبت به سال قبل تعیین شده است.
ناطقان: مهشید موقر  با اشاره به این که مهمترین تخلفات اتفاق افتاده در مهدهای کودک استان تهران مربوط به شهریه در برخی نقاط شهرستان تهران و شمیرانات بوده است، اظهار کرد: این موضوع به دلیل افزایش نرخ تورم به‌خصوص افزایش اجاره‌بها است. با این وجود در برخی نقاط شهرستان شمیرانات والدین نسبت به پرداخت شهریه بالا در قبال ارائه خدمات مطلوب رضایت دارند.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران با بیان اینکه در صورت شکایت از موارد افزایش شهریه بیش از حد مجاز، کارشناسان مربوطه اقدامات لازم را انجام می‌دهند، تاکید کرد: بعد از بررسی کارشناسان در صورت مشاهده تخلفات ابتدا تذکر کتبی به مهدهای مذکور داده و در صورت مشاهده مکرر، مراحل نظارت بیشتر از جمله ارائه اخطار و درج پرونده یا سایر تصمیمات اتخاذ شده توسط تیم نظارت انجام می‌شود.

به گفته موقر شماره تلفن ۸۸۸۷۹۵۹۴ مربوط به دفتر امور مهدهای کودک‌ استان تهران و شماره ۳۰۰۰۸۵۲۰ سامانه پیامکی بازرسی اداره کل بهزیستی استان تهران است که خانواده‌ها در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‌تواند با آن تماس بگیرند و موارد را به بهزیستی اطلاع دهند.

وی با اشاره به این که اعمال افزایش قیمت شهریه مهدهای کودک‌ براساس بخشنامه کشوری از خردادماه سال جاری امکان پذیر شده است، توضیح داد: براساس جلسه کارگروه تنظیم بازار استان تهران افزایش قیمت مهدکودک ۲۹ درصد نسبت به سال قبل تعیین شده است.

به گفته معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران تعداد کل مهدهای کودک‌ استان تهران ۸۵۳ مورد است که بیش از ۵۷ هزار و ۸۰۰ کودک در این مهدها در حال دریافت خدمات آموزشی و پرورشی هستند.

موقر در پاسخ به سوالی در خصوص اجباری بودن کلاس‌های فوق برنامه در مهد کودک اظهارکرد: شرکت در کلاس‌های فوق برنامه برای هیچ کودکی اجباری نیست اما این کلاس‌ها با توافق والدین در جهت تکمیل محتوای آموزشی و در نظر گرفتن مراحل رشد و تکامل کودک مفید هستند.
منبع: ایسنا
برچسب ها: شهریه ، مهد کودک ، تهران
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین