کد خبر: ۲۰۲۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵
چند روز بعد از انتقاد وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی از بنیامین نتانیاهو، این بار پسر نتانیاهو از وی به شدت انتقاد کرد و او را ضعیف دانست.
ناطقان: به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، براساس تحقیق شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی مشخص شده که پسر نتانیاهو نفوذ زیادی روی پدرش دارد. او نقش زیادی در "سازمان پخش اسرائیل" که در سال ۲۰۱۷ تاسیس شد و بعدها به "موسسه پخش اسرائیل" تغییر یافت، ایفا کرده؛ اتفاقی که نزدیک بود در اثر درگیری بین او و موشه کحلون دولت نتانیاهو ساقط شود.

همچنین طبق این تحقیق، در جریان نشست سال ۲۰۱۷ بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم با مشاورانش درباره موشه کحلون که تهدید به انحلال دولت کرده بود، یائیر، پسر نتانیاهو به اتاق هجوم آورده و شروع به فریاد و اعتراض علیه زد و بند با کحلون کرده بود.

به گزارش این شبکه، وی به آن‌ها گفته بود که ضعیف هستند و چاپلوسی کحلون را می‌کنند.

براساس این تحقیق، یائیر در جریان انتخابات کنست در سال ۲۰۱۵ درخشید زمانی که نتانیاهو کادر رسانه‌ای خود که هدایت پیروزی‌اش را در انتخابات برعهده داشتند، جمع کرده و به آن‌ها گفته بود: لطف پیروزی اول به آن‌ها برمی‌گردد اما فردی که همه چیز را رهبری کرد یائیر بود.

این تحقیقات به نقل از وزرا و نزدیکان نتانیاهو بیان می‌کند که یائیر به صورت مستمر طی نشست‌های دولت و کابینه با پدرش تماس می‌گرفت که با او صحبت کند و نتانیاهو معمولا جلسات را برای پاسخگویی به پسرش متوقف می‌کرد.

منابع مختلف به این شبکه گفتند که بارها شنیده‌اند که یائیر هم رو در رو و هم در غیاب پدرش گفته است: من مراقب تو هستم و نمی‌گذارم تصمیمات نادرست بگیری. تو شخص ضعیفی هستی که دست به کارهای پوچ می‌زنی.

اخیرا رژیم صهیونیستی شاهد طوفان سیاسی بود. وزیر ارتباطات این رژیم اخیرا نتانیاهو را ضعیف خواند.

نتانیاهو در پاسخ به وی گفته بود که به سیاست مبتنی بر مسؤولیت‌پذیری و دوراندیشی ادامه می‌دهد و به سخنان وی توجهی نمی‌کند.

وزیر ارتباطات در پی احضار به دفتر نتانیاهو فورا اظهار پشیمانی کرد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین