کد خبر: ۲۰۲۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵
فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری اعضای 4 نفره زوج های سارق توسط مأموران کلانتری 12 مدرس شهر همدان خبر داد.
ناطقان: به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جمشید باقری در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در  مناطقی از شهر همدان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار مأموران واحد تجسس کلانتری 12 مدرس قرار گرفت.

وی افزود: با انجام شگردهای پلیسی و استفاده از تصاویر دوربین های مدار بسته اطراف محل سرقت ها، چهره 2 نفر از سارقان که یک زن و مرد جوان بودند، به دست آمد که نامبردگان در حال سرقت از یک سواری پراید مشاهده و بازداشت شدند.

باقری بیان کرد: متهمان در بازجویی های فنی و تخصصی، به سرقت از داخل خودروها با همدستی یک زوج دیگر اعتراف و 2 متهم دیگر نیز که زن و شوهر بودند، بازداشت شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان در پایان گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی وبرای بررسی تخصصی سرقت ها، به اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی منتقل شدند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین