کد خبر: ۲۰۲۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰
نماینده شازند:
علی ابراهیمی گفت: تعلل در برخورد با متخلفان و مفسدان همواره امیدواری به متخلفین می دهد تا شاید بتوانند از زیر چتر قانون فرار کنند. اما افشاگری های قوه قضاییه در زمینه فساد جرأت را از افرادی که بی محابا به اموال عمومی و مردم دست اندازی می کنند، خواهد گرفت.
ناطقان: علی ابراهیمی با اشاره به ضرورت مبارزه با فساد در تمام سطوح جامعه با بیان اینکه اقدامات قوه قضاییه تاکنون در زمینه مبارزه با فساد، جای قدردانی دارد،‌ اظهار داشت: باید بدون خط قرمز با همه متخلفان و مفسدان برخورد شود. باید مبارزه با فساد در همه سطوح جامعه گسترش یابد و صرفا محدود به عده یا گروهی خاص نباشد.

نماینده مردم شازند در مجلس تصریح کرد: آنچه که مسئله فساد را از ریشه در جامعه حل می کند برخورد قضایی نیست بله فساد با شفاف سازی حل خواهد شد. از سوی دیگر ما باید زمینه های ایجاد فساد را از بین ببریم.

وی در ادامه تاکید کرد: زمانی که پرونده های قوه قضاییه در زمینه فساد کاهش یابد آنگاه این قوه با تسلط بیشتری با مفسدان برخورد می کند. امروز تعداد زیاد پرونده های قضایی در این حوزه باعث شده عده ای از مجازات فرار کنند. اگر ما یک اقتصاد شفاف و آزاد داشته باشیم از فساد فاصله خواهیم گرفت.

ابراهیمی در ادامه با تاکید بر اینکه ورود قوه قضاییه در مبارزه با مفسدان قابل قبول بوده است، گفت: تاکنون افرادی که در این زمینه دستگیر و محاکمه شده اند افراد مهمی بوده اند و اگر قوه قضاییه از دانه درشت ها شروع کند بقیه بخش ها نیز حساب کار دستشان می آید. تعلل در برخورد با متخلفان و مفسدان همواره امیدواری به متخلفین می دهد تا شاید بتوانند از زیر چتر قانون فرار کنند. اما افشاگری های قوه قضاییه در زمینه فساد جرأت را از افرادی که بی محابا به اموال عمومی و مردم دست اندازی می کنند، خواهد گرفت.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین