کد خبر: ۲۰۲۵۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱
رئیس کمیسیون سیاست خارجی پارلمان آلمان با اشاره سفر نخست وزیر انگلیس به برلین نسبت به دستیابی توافق و همسویی در خصوص اجرای برگزیت ابراز ناامیدی کرد.
ناطقان: « نوربرت روتگن» رئیس کمیسیون سیاست خارجی پارلمان آلمان در گفتگو با رادیو دولتی این کشور در خصوص سفر «بوریس جانسون» نخست وزیر انگلیس به برلین اظهار داشت: جانسون با دست خالی به آلمان می آید.

وی با اشاره به اظهارات اخیر جانسون درباره تحقق برگزیت افزود: انتظار نمی رود که دیدار جانسون و مرکل دستاورد قابل ملاحظه ای در مسیر همسویی برای چگونگی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا بدنبال داشته باشد.

رئیس کمیسیون سیاست خارجی پارلمان آلمان همچنین خاطر نشان کرد: مواضع غیرقابل انعطاف جانسون در قبال اجرایی شدن برگزیت به هیچ وجه مورد پسند اروپایی ها نبوده و نیست.

نخست وزیر انگلیس در دیدار امشب خود در برلین با «آنگلا مرکل » صدراعظم درباره برگزیت به بحث و تبادل نظر خواهد پرداخت. جانسون پس از مرکل قرار است با رئیس جمهوری فرانسه در پاریس دیدار و گفتگو کند.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین