کد خبر: ۲۰۲۵۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری 2 متهم که در سال 95، 2 جوان سراوانی را با سلاح گرم به قتل رسانده بودند خبر داد.
ناطقان: سردار محمد قنبری اظهار کرد: در پی قتل 2 جوان در روستای "زنگیان" شهرستان سراوان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

سردار قنبری افزود: این 2 جوان که در حدود 30 سال سن داشتند در ساعت 13:45 هیجدهم مهرماه سال 95 هنگامی که سوار بر یک خودروی تویوتا سفیدرنگ بودند در محور "آسپیچ" به سراوان در روستای زنگیان توسط سرنشینان مسلح 2 دستگاه پژو 405 پلاک مخدوش مورد اصابت گلوله  قرار گرفته و به قتل رسیدند.

وی بیان کرد: مأموران پلیس آگاهی با استفاده از تحقیقات میدانی متوجه شدند که تیراندازی به دلیل اختلافات مالی صورت گرفته و با بهره گیری از شیوه و شگردهای پلیسی توانستند هویت 2 نفر از قاتلان را شناسایی کنند.

این مقام ارشد انتظامی ابراز داشت: مأموران این 2 متهم را که 25 تا 30 سال سن و سابقه کیفری در خصوص حمل مواد مخدر داشتند تحت تعقیب قرار داده و سرانجام در منطقه آسپیچ شهرستان سروان دستگیر کردند.

سردار قنبری اضافه کرد: متهمان در ابتدا منکر ارتکاب هرگونه جرمی شدند اما با توجه به مستندات و مدارک انکارناپذیر پلیس به جرم خود اعتراف کردند و پس ازتشکیل پرونده و معرفی به مقام قضائی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان گفت: تحقیقات برای کشف ابعاد دیگر این پرونده و شناسایی سایر متهمان ادامه دارد.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین