کد خبر: ۲۰۲۶۴۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷
وزیر خارجه کشورمان که در ادامه رایزنی‌های اروپایی خود به نروژ سفر کرده است، امروز پنج‌شنبه با تعدادی از مقامات ارشد این کشور اروپایی دیدار و رایزنی می‌کند.
ناطقان: طبق برنامه اعلام شده محمدجواد ظریف امروز پنج شنبه  (۳۱مردادماه) با نخست وزیر، وزیران امور خارجه و تجارت و صنعت و  همچنین رئیس کمیسیون خارجه و دفاع و همچنین هیات رییسه پارلمان نروژ دیدار و گفتگو خواهد کرد.

وی همچنین در موسسه امور بین‌الملل نروژ «nupi» سخنرانی خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، محمدجواد ظریف شب گذشته نیز بلافاصله بعد از ورود به اسلو، در جمع گروهی از ایرانیان مقیم نروژ حاضر و با آنها به گفتگویی صمیمی پیرامون مسائل و موضوعات مختلف پرداخت.

محمدجواد ظریف بعد از پایان دیدارهای خود در نروژ راهی فرانسه خواهد شد و فردا (جمعه ۱ شهریور ماه) با وزیر امور خارجه و رییس جمهور این کشور اروپایی در پاریس دیدار و رایزنی خواهد کرد.
منبع: ایسنا
برچسب ها: دیدار ، ظریف ، نروژ
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین