کد خبر: ۲۰۲۶۵۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶
فرمانده کل سپاه:
سرلشک سلامی تصریح کرد: ما درگیر جنگ‌های سیاسی هستیم، اخبار کنونی سناریو و طراحی‌های دشمنان را نمی‌تواند به خوبی بیان کند، جنگ اقتصادی جزو لاینفک برنامه دشمنان ماست و نقشه‌ آنها برای تخریب شرایط اقتصادی کشور تخصصی است، درگیر کردن مردم و قرار دادن آنها در مقابل نظام یک سیاست بسیار مرموزانه و جدی است.
ناطقان: سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی صبح امروز در آیین افتتاح مجموعه آبی گلشن اظهار داشت: ما باید پیش از بروز اتفاقات ناگوار پیگیر جریان‌های مختلف باشیم، در حال حاضر در جبهه‌های مختلفی در جنگ واقعی با دشمنان هستیم که این جنگ‌ها مشهود نیستند، دشمنان به صورت نامحسوس وارد جنگ شدند اما ما این جنگ را احساس می‌کنیم و مقابل آنها ایستاده‌ایم.

وی تصریح کرد: ما درگیر جنگ‌های سیاسی هستیم، اخبار کنونی سناریو و طراحی‌های دشمنان را نمی‌تواند به خوبی بیان کند، جنگ اقتصادی جزو لاینفک برنامه دشمنان ماست و نقشه‌ آنها برای تخریب شرایط اقتصادی کشور تخصصی است، درگیر کردن مردم و قرار دادن آنها در مقابل نظام یک سیاست بسیار مرموزانه و جدی است.

سرلشکر سلامی ادامه داد: ما باید فضای کسب و کار و معیشت جامعه را براساس سناریوی خطرناک دشمن دنبال کنیم، نقشه دشمنان برای ما نبردی بزرگ محسوب می‌شود، هرجا نمادی از محرومیت و استضعاف دیده شود در آن منطقه حضور پیدا می‌کنیم و از این تلاش‌ها حمایت می‌شود، این نبرد نیازمند به هم پیوستن اراده‌ها، همراهی و گره خوردن قلب‌ها است.


فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: نظام امروز نیازمند جهاد همگانی است، در دوران دفاع مقدس تعداد قلیلی از مردم در جنگ برای پیروزی کافی بود اما امروز باید تمامی افراد پای کار باشند، هر تلاشی که برای رفع فقر و محرومیت برای جامعه ما صورت می‌پذیرد مانند یک عملیات پیروزمند است، هر فعالیتی که دشمن را از اهداف خود دور می‌کند ارزشمند است.

سرلشکر سلامی گفت: ساماندهی مناطق حاشیه شهر از تأکیدات مقام معظم رهبری است، مشهد به عنوان پایتخت معنوی و فرهنگی کشور است، البته تمامی نقاط کشور مورد اهمیت واقع شده و باید جهان اسلام از سلطه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بیرون آیند اما مشهد ویژگی دیگری نیز دارد، مشهد کانون دل‌هاست که این نکته مثبت طبیعتاً نیازمند شأن و شخصیت متفاوتی است.

وی اظهار داشت: مشهد باید دارای رایحه دل‌انگیز زیبایی‌های معنوی باشد، همه ما باید در تغییر قاعده‌های موجود در تلاش باشیم، انقلاب ما انقلاب عدالت است و هر تلاشی برای تثبیت، تحکیم و جستجوی مفهوم عدالت قابل تقدیر است، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال‌های اخیر تاکنون به حاشیه شهر توجه ویژه‌ای داشته است.

سرلشکر سلامی خاطرنشان کرد: به زودی در دو محله دیگر نیز فعال می‌شویم، باید با سرعت تندتری در انجام امور خیر پیش برویم،دشمنان مقابل ما هرچند بزرگ به نظر برسند در مقابل اراده ما تسلیم می‌شوند، ما باید بر تمامی مشکلات غلبه کنیم که تحقق این امر مستلزم استفاده از تجربیات است، ما بسیار قدرتمند و صاحب منزلت هستیم.

وی تصریح کرد: امروزه دولت‌های بزرگ، از قدرت ما اطلاع دارند، مسائل موجود در کشور قابل حل هستند و باید با اتکا به یکدیگر در راستای برطرف‌سازی آنها در تلاش باشیم،  تمامی ارگان‌ها پای کار هستند، با وجود تحریم‌ها در شیب پیشرفت هستیم و ایران جزو معدود کشورهایی است که می‌تواند در عین جنگیدن، پیشرفت کند.


منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین