کد خبر: ۲۰۲۶۷۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
«عمران خان» نخست وزیر پاکستان با اشاره به افزایش خطر رویارویی نظامی میان دهلی و اسلام آباد، گفت: در صورت حمله هند به این کشور، پاسخ بسیار کوبنده خواهد بود.
ناطقان: به نقل از  تلوزیون ملی و دولتی پاکستان، «عمران خان» نخست وزیر پاکستان با اشاره به افزایش خطر رویارویی نظامی میان دهلی و اسلام آباد، گفت: در صورت حمله هند به این کشور، پاسخ بسیار کوبنده خواهد بود.

وی «نراندرا مودی» نخست وزیر هند را به هیتلر تشبیه و بیان کرد: رویکرد تهاجمی دهلی نو جان هشت میلیون نفر از ساکنان منطقه کشمیر اشغالی را به خطر انداخته است.


خان با اشاره به قدرت اتمی هر دو کشور گفت: در صورت استفاده از سلاح هسته ای توسط هند یا پاکستان تمام دنیا مسئول خواهند بود.

گفتنی است تنش‌های سیاسی میان پاکستان و هند پس از لغو امتیازات ویژه منطقه جامو و کشمیر توسط دهلی نو بالا گرفت و اسلام آباد نیز هفته گذشته در واکنش به این اقدام، آن را محکوم کرد.
منبع: مشرق
برچسب ها: عمران خان ، تهدید ، هند
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین