کد خبر: ۲۰۲۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:
نماینده کرمان در پاسخ به این سوال که آیا صنعت توریسم می‌تواند جای نفت را برای ایران بگیرد، گفت: برخی از کشورهای منطقه با تمرکز و سرمایه‌گذاری در این حوزه توانسته‌اند بخش عمده‌ای از مسئله اشتغالشان را حل کنند و گردشگری را بعنوان پایه اقتصادشان قرار دهند.
نماینده کرمان در گفتگو با ناطقان پیرامون تبدیل سازمان میراث فرهنگی به وزارتخانه گفت: هدف مجلس تقویت این مجموعه است و امیدواریم با این ارتقاء ساختاری بتوانیم به رشد حوزه گردشگری کمک کنیم.

پورابراهیمی با اشاره به افزایش آمار ورود گردشگر در سالهای اخیر تاکید کرد: در سالهای اخیر شاهد رونق این صنعت بودیم و قطعا با توسعه زیرساخت‌های صنعت گردشگری و استفاده از تجربیات موفق دنیا می‌توانیم سهم عمده‌ای از اقتصاد کشور را معطوف بر این حوزه کنیم.


نماینده کرمان در پاسخ به این سوال که آیا صنعت توریسم می‌تواند جای نفت را برای ایران بگیرد، گفت: برخی از کشورهای منطقه با تمرکز و سرمایه‌گذاری در این حوزه توانسته‌اند بخش عمده‌ای از مسئله اشتغالشان را حل کنند و گردشگری را بعنوان پایه اقتصادشان قرار دهند و ما هم‌در سالهای اخیر با توسعه مدلی تحت عنوان بوم‌گردی توانسته‌ایم پای گردشگر را به شهرها و روستاهای دور کشور باز کنیم و با تلاش‌های صورت گرفته این اقدام مهم در حال گسترش است.

پورابراهیمی در واکنش به انتصاب سرپرست وزارت گردشگری گفت: در ۲سال اخیر شاهد تحرک خوبی در سازمان میراث فرهنگی بوده‌ایم و مونسان را بعنوان فردی پاکدست می‌شناسیم که همواره مجموعه را از سیاست‌زدگی دور نگاه داشته است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین