کد خبر: ۲۰۲۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: با افزایش تولید و عرضه مرغ در بازار، از روز گذشته شاهد شکسته شدن قیمت‌ها در بازار هستیم و تا چند روز آینده قیمت در سطح شهر به نرخ مصوب می‌رسد.
ناطقان: مهدی یوسف خانی در خصوص آخرین وضعیت بازار فروش مرغ در بازار اظهار کرد: روز گذشته قیمت هرکیلو مرغ تازه درب واحدهای صنفی حدود ۵۰۰ تومان ارزان شد و این روند تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: قیمت هر کیلو مرغ طی روز جاری نیز حدود ۵۰۰ تومان ارزان شد.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی خاطر نشان کرد: قیمت فروش هر کیلو مرغ تازه درب واحدهای صنفی به بیش از ۱۵ هزار تومان طی هفته های گذشته رسیده بود، اما هم اکنون قیمت این خوراکی با کاهش مواجه شده و تا چند روز آینده قیمت مرغ  درب واحدها به نرخ مصوب یعنی ۱۱ هزارو ۹۵۰ تومان خواهد رسید.

یوسف خانی در رابطه با دلیل کاهش قیمت مرغ در بازار بیان کرد: افزایش عرضه از سوی تولید کنندگان به بازار تنها دلیل رونق و کاهش قیمت مرغ درب واحدهای صنفی است.

وی با ذکر این مطلب که صادرات مرغ همچنان ادامه دارد تصریح کرد: صادرات مرغ طی یک سال گذشته دچار مشکلات و تبصره‌هایی شده بود، اما هم اکنون شاهد صادرات روزانه مرغ به کشور‌های هدف هستیم.
منبع: میزان
برچسب ها: کاهش قیمت ، بازار ، مرغ
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین