کد خبر: ۲۰۲۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۶
مدیر امور پسماند شهرداری بیرجند با تاکید بر اینکه شهروندان می‌توانند همگام با شهرداری در اجرای طرح شهر بدون زباله‌گرد فعالیت کنند، گفت: از شهروندان درخواست می‌شود با تفکیک زباله در مبدأ و منازل خود برای اجرای موفق طرح شهر بدون زباله گرد با شهرداری همگام باشند.
ناطقان: احمد لطایفی، اظهار کرد: طرح برخورد و پلمب مراکز خرید و فروش و نگهداری ضایعات وارد فاز اجرایی می‌شود.

مدیر امور پسماند شهرداری بیرجند بیان کرد: در این راستا جلسه‌ای به مننظور بررسی اجرای مصوبات کمیته پسماند استان و ساماندهی پسماندهای شهری و جمع آوری زباله‌های قابل بازیافت توسط زباله گردها که در مکان‌هایی در مجاورت منازل مسکونی نگهداری می‌شوند، برگزار شد.

لطایفی ادامه داد: این جلسه با هدف بررسی موضوع ذکر شده از نظر بهداشتی، محیط زیستی و انتظامی تشکیل و نمایندگان دستگاه‌های ذیربط به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

مدیر امور پسماند شهرداری بیرجند بیان کرد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه، بحث برخورد با مراکز یاد شده در دستور کار شهرداری قرار گرفت و مقرر شد طی ماه آتی اقداماتی نظیر اخطار تخلیه و خروج از محدوده و حریم شهر و متعاقب آن در صورت عدم اقدام، پلمپ این مراکز انجام پذیرد.

لطایفی خاطرنشان کرد: طی ماه گذشته بر اساس ماده 18 قانون مدیریت پسماندها برای مراکز مزبور که در محدوده و حریم شهر استقرار یافته‌اند به دلیل تهدید بهداشت و سلامت عمومی جامعه، اخطاریه‌های زیست محیطی صادر شده و فعالان این بخش ملزم به خروج از محدوده و حریم شهر شده‌اند.

وی افزود: از شهروندان درخواست می‌شود با تفکیک زباله در مبدأ و منازل خود برای اجرای موفق طرح شهر بدون زباله گرد با شهرداری همگام باشند.

مدیر امور پسماند شهرداری بیرجند یادآور شد: شهروندان می‌توانند برای دریافت خدمات خرید زباله‌های تفکیک با شماره 31031 تماس حاصل کنند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین