کد خبر: ۲۰۲۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵
رئیس پلیس پایتخت از کشف بیش از 600 میلیارد ریال کالای قاچاق توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.
ناطقان: سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت با اعلام خبرفوق، اظهارداشت: در عملیات شب گذشته پلیس امنیت اقتصادی تهران بالغ بر ۲۷ کامیون حامل کالای قاچاق که اغلب از جنوب و غرب کشور وارد پایتخت شده بودند، توقیف شدند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودروها مقادیر زیادی پارچه ، ظروف بلور و کریستال و لوازم جانبی تلفن همراه قاچاق کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در این عملیات ۷۳۳ دستگاه ماینر که برای تولید بیت کوین است نیز کشف شد، تصریح کرد: ارزش ریالی کل کشفیات نیز از سوی کارشناسان 600 میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه قرار است اموال مکشوفه به گمرک تحویل داده شود، خاطرنشان کرد: ۴ متهم اصلی در این عملیات دستگیر و تحویل مراجع مسئول شدند.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت مدت مشابه سال قبل، با افزایش 82 درصدی کشفیات پارچه قاچاق مواجه بوده ایم، تصریح کرد: در این بازه زمانی کشفیات کالای قاچاق نیز 70 درصد رشد داشته است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: ارزش ریالی کالاهای قاچاق مکشوفه در این مدت بالغ بر 148 میلیارد تومان از سوی کارشناسان برآورد شده است.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین